platformă prin care muzeul Antipa primește o bibliotecă cu cărți valoroase pentru copii
Bancpost donează o bibliotecă cu peste 100 de cărți rare Muzeului ”Antipa”, denumită Bibliorassic Parc, pentru beneficiul copiilor care participa la atelierele Muzeului și care pot accesa informații și albume foto din domenii ca speologia, anatomia, zoologia, antropologia, paleontologia și altele. Bibliorassic Parc face parte dintr-un concept mai amplu, Colecția de Bune Perspective, dezvoltat de agenția Lowe&Partners pentru platforma de comunicare a produselor de asigurare oferite de Bancpost în parteneriat cu Eurolife ERB – societatea de asigurări de viaţă care face parte din acelaşi grup financiar ca şi banca.
Colecția de Bune Perspective a fost lansată în luna februarie, are cararacter continuu și cuprinde mai multe produse de asigurări Bancpost: Perspective pentru educație – ce vorbește despre avantajele unui cont de economii deschis de părinți pentru copii și despre siguranța unei asigurări cu componentă de economisire, dar și Perspective pentru casa ta – despăgubire în maxim 48 de ore, în cazul unei palete largi de riscuri. Proiectul dezvoltat de echipa Lowe&Partners beneficiază și de un landing page, la adresa //buneperspective.ro.
“Asigurările îți aduc o stare de confort, dar noi am plusat – pe lângă liniștea interioară, am adăugat noi perspective. Așa că am trecut la următorul nivel: optimistul, cel care se bucură nu doar de confortul mental, ci și de oportunitățile vieții pe care le îmbrățișează cu entuziasm și viziune. Așa am ajuns la conceptul platformei “Colectia de Bune Perspective”. Iar primul produs din “Colectie” este Planul de Economii “Perspective pentru Educație”. Pentru că cine sunt mai însetați după explorarea de noi orizonturi și mai dornici să-și deschidă perspectivele decât copiii?”, spune Raluca Popa, Copywriter Lowe&Partners.
“Biblioteca cu cărți valoroase pentru copii reprezintă componenta de CSR a platformei, care simbolizează oportunităţile de dezvoltare pe viitor a celor mici, dar și un îndemn general către părinți, să investească în educația copiilor. Ne-a plăcut ideea Lowe&Partners pentru beneficiul pe care îl aduce comunității – proiectul dezvoltat pentru Muzeul Antipa fiind unul la care am contribuit cu mult drag”, spune Violeta Mogoșanu, Marketing Project Manager, Bancpost.
Echipa Bancpost:
Stefania Cristescu (Marketing Manager Retail Banking), Violeta Mogoșanu (Marketing Project Manager), Robert Zănescu (Director Comunicare și Marketing), Alina Constantinescu (Șef Serviciu Control Intern, Eurolife ERB Asigurări)
Echipa Lowe&Partners:
Creație & DTP : Gogu Manuela (Creative Director), Raluca Popa (Copywriter), Alina Nechita (Junior Art Director), Dan Costea (Senior Art Director), Nicoleta Grigoriu (DTP Designer)
Client Service: Ana Smultea (Senior Account Manager), Cristina Popovici (Account Manager)
Strategie: Răzvan Dumitrescu
Muzeul Antipa : Dr. Aurora Stănescu
Echipa SENIORHYPER
Ramona Stanciuc (Account Executive), Adrian Nistor ( Account Manager )
{mosloadposition user9}