În numai 6 luni, Praktiker a depăşit pragul de 65.000 de fani pe pagina de Facebook
Au fost de ajuns 6 luni pentru ca pagina de Facebook Praktiker România să facă saltul de la 100 la peste 65.000 de fani, pasionaţi de activităţile DIY (Do It Yourself). În urma campaniei lansate la începutul lunii aprilie, “IDEI DE 10”, realizată de Lowe&Partners la momentul aniversării a 10 ani de Praktiker România, zeci de mii de români s-au aventurat cu imaginaţie şi viziune pentru a construi cele mai neaşteptate proiecte de DIY. Astfel, în scurt timp, prindea contur cea mai mare comunitate DIY din România.
“Ştim că românii sunt creativi, şi mai ales când e vorba de personalizarea locuinţei lor. Dar dilema noastră a fost cum să îi aducem împreună. Aveam nevoie de un loc care să îi inspire, să îi motiveze. În primă fază motivaţia a venit din multitudinea de proiecte postate pe pagina de Facebook, iar mai apoi din networking, din legăturile frumoase care s-au creat între participanţi. Şi mai interesant este că între timp s-au format minicomunităţi pe diferite puncte de interes: de la grădinărit la oameni pasionaţi de recondiţionare, de înfrumuseţarea balcoanelor, sau cei cărora le place sa creeze singuri obiecte. Suntem o familie numeroasă şi continuăm să creştem,” spune Mirela Ochiană, Marketing Manager, Praktiker România.
Ca să intri în comunitatea Praktiker, nu trebuie să fii specialist în design şi recondiţionări, sau să dispui de un buget foarte mare, e de ajuns să fii ghidat de pasiune în a-ţi aranja casa exact aşa cum îţi doreşti. Aici este locul în care găseşti inspiraţie, te sfătuieşti cu ceilalţi, împărtăşeşti idei şi soluţii creative fie dacă plănuieşti să-ţi înfrumuseţezi grădina ori balconul sau pur şi simplu vrei să construieşti lampa perfectă pentru colţul din dreapta al sufrageriei.
“Ştiam încă de la începutul campaniei că românii sunt pasionaţi de DIY. Ce nu ştiam atunci este că sunt chiar atât de mulţi! Şi cred că tocmai această idee, a unei comunităţi care se mândreşte cu ceea ce creează, i-a provocat să ne trimită proiectele lor. Acum ne simţim datori să-i sprijinim în proiectele lor viitoare, aşa că deja dezvoltăm instrumente utile pentru ei şi pregătim oferte exclusive care să le răsplătească implicarea în comunitate," spune Elena Cernătescu, e-Thinker, Lowe&Partners.