Lowe&Partners semnează campania creativă 360 de grade pentru Bancpost, “Puncte Oriunde”, o platformă complexă ce cuprinde execuții TV, campanie de presă, outdoor, materiale de comunicare internă în sucursalele Bancpost, SMS Marketing și o componentă puternică de online. În cadrul campaniei a fost creat un landing page dedicat, www.puncteoriunde.ro și o campanie interactivă derulată pe pagina de facebook Bancpost.
Creativii Lowe&Partners au conturat un concept creativ ce jonglează cu ideea de puncte, pentru a aduce în lumina reflectoarelor noul program de loialitate oferit de Bancpost, prin care clienții economisesc bani cu fiecare cumpărătură pe care o realizează. Astfel, la fiecare plată cu cardul de credit, indiferent de natura tranzacției, clientul primește puncte de loialitate care se transformă în bani, primind înapoi până la 2% din suma cheltuită.
Cele două execuții TV regizate de Radu Jude sunt savuroase și au ca protagoniști un cățel dalmațian și o rochie roșie cu buline, ambele plasate în situații cu note de echivoc și umor.
Campania interactivă derulată pe pagina de facebook Bancpost, implementată de echipa Hyperactive, a provocat la propunerea unor nume pentru simpaticul cățel și s-a bucurat de un real succes: peste 1.500 de oameni l-au “botezat” pe cățelușul dalmațian.
“Carduri de credit. Puncte oriunde. Bani înapoi. Ne-a plăcut mult acest concept: cumperi orice, acumulezi oriunde și economisești. Pe piața destul de zgomotoasă a produselor de creditare, provocarea noastră este nu doar aceea de a fi sonori, dar și diferiți. Bancpost se distinge în peisajul autohton printr-o comunicare ce prezintă cu mult umor emoția pe care o produce cumpărarea cadoului potrivit pentru cineva drag. Puncte oriunde ilustrează perfect programul de loialitate pe care Bancpost îl propune, unul adaptat stilului de viață dinamic al clienților nostri, care pot utiliza cardul de credit oriunde s-ar afla, fiind și răsplătiți pentru asta”, spune Ștefania Cristescu, Marketing Manager Bancpost.
Bancpost are in portofoliu două tipuri de carduri de credit American Express și Visa, iar programul de fidelitate “Puncte Oriunde” se aplică ambelor categorii.
“Cardurile de credit înseamna bucurie, înseamnă vise implinite, un teritoriu care se pretează unei abordări jucăușe, memorabile prin umor. Așa că aceasta a fost cheia celor două execuții TV ale campaniei. Ne bucurăm că partenerii noștri de la Bancpost au primit această idee cu același entuziasm cu care noi am gândit-o”, spune Aura Sorescu Alboiu, Senior Copywriter Lowe&Partners.
Spoturile pot fi vizualizate pe You Tube la:
//www.youtube.com/watch?v=waIZkND5B-g
//www.youtube.com/watch?v=4DcGRk6gAhM
Echipa care a creat campania este formată din:
Bancpost: Ștefania Cristescu, Marketing, Robert Zănescu – Marketing Director, Andrei Bîrsan – Manager de proiect
Lowe&Partners:
Creație: Manuela Gogu – Director de creație, Aura Sorescu Alboiu – Senior Copywriter, Laurențiu Dumbravă – Senior Art Director;
Account: Cristina Popovici – Account manager, Ana-Maria Smultea – Senior Account Manager, Elena Cernătescu – E-thinker
Producție: Ilinca Nanoveanu – AV Manager, Nicoleta Grigoriu – DTP
Casa de producție: SAGA, Regizor: Radu Jude
Hyperactive: Andrei Nistor – Senior Account Manager și Mihaela Nachi – Account Executive