Sau care este legătura între o pistă de bowling, un joc cu sticky man, o polițistă, agrodolari și produse pentru protecţia plantelor
Lowe&Partners a dezvoltat un concept creativ pentru Agroconnect 2013, o serie de evenimente ale diviziei agricole BASF, ce s-au desfășurat în perioada mai-iunie. BASF este lider mondial în domeniul produselor chimice, o gamă largă de materii prime pentru aproape toate industriile, protecția plantelor fiind unul dintre principalele domenii de activitate.
12 produse BASF pentru protecţia plantelor au fost prezentate publicului din opt orașe din țară, într-o manieră inedită, prin activări creative pentru fiecare tip de produs în parte. Toți cei prezenți la eveniment au fost invitați să ia parte la toate aceste mici activări, iar participarea le asigura plata în … agrodolari, moneda oficială a evenimentului, care le putea aduce diverse premii la fața locului.
Echipa Lowe a dezvoltat un concept special pentru seria de evenimente Agroconnect 2013, intitulat “Inovații pe metru patrat”, după un research semnificativ despre un target atipic: agricultorii. Cum îi atragi la un eveniment unde se prezintă produse pentru protecţia plantelor, distrându-i și oferindu-le toate informațiile de care au nevoie, în același timp? Toate acestea ținând cont de spaţiul de desfășurare al evenimentelor: în câmp.
“Inovații pe metru pătrat” este un concept la care am lucrat cu toții cu mare drag, iar ceea ce a ieșit a fost un mix de creativitate și tehnologie foarte reușit. Oamenii s-au simțit excelent și au dat curs provocărilor noastre, fie că a fost vorba despre jocul de popice, despre jocul de distrus buruienile care atacă lanurile, pe iPad-uri, sau de jocul cu aruncat sticky men. Am reușit să comunicăm modern și amuzant, pentru un target mai greu de atins poate din punct de vedere creativ, și asta în mijlocul câmpului”, a spus Andrei Munteanu, copywriter Lowe&Partners.
“Echipa Lowe a punctat excelent la ideile creative pentru fiecare produs de la «Inovații pe metru pătrat». Activările au fost amuzante și explicative, transformând radical un eveniment de la care poate nu prea ai multe așteptări din acest punct de vedere, având în vedere că produsele sunt produse destinate culturilor agricole“ a spus Andreea Butaru, Advertising & Promotion Manager BASF.
Evenimentele Agroconnect 2013, unde au fost prezenți peste 3.000 de agricultori, s-au desfăşurat în perioada mai – iunie în judeţele Tulcea, Brăila, Ialomiţa, Călăraşi, Giurgiu, Cluj, Bihor şi Neamţ.