În urma unei licitaţii organizate în perioada iunie-septembrie 2010 la care au participat 4 agenţii, Lowe&Partners semnează cea mai recentă campanie de imagine a producătorului de medicamente generice Labormed.
Campania s-a derulat în intervalul octombrie-noiembrie 2010 şi a încearcat să atragă atenţia asupra faptului că medicamentele generice sunt o soluţie mai ieftină şi la fel de eficientă ca şi cele originale. În plus, medicamentele generice sunt o versiune mai nouă a originalelor a căror eficienţă a fost validată în timp.
“Aveam nevoie de o campanie de educare în masă, de aceea am aleas televiziunea ca şi canal media principal de comunicare. Am încercat să poziţionăm Labormed ca o autoritate care înţelege şi crede că medicamentele trebuie să fie accesibile tuturor. Acest aspect ne-a determinat să mergem pe mesaje cheie prin care le-am arătat consumatorilor faptul că genericele sunt o alternativă viabilă la medicamente originale”, spune Mihai Fetcu, Director de Creaţie Lowe&Partners.
Pentru această campanie, Lowe a dezvoltat un spot TV, iar serviciile de media sunt asigurate de agenţia Brand Connection.
“Ideea campaniei a pornit de la faptul că până acum oamenilor nu li s-a comunicat despre opţiunile pe care le au, despre cum pot avea grijă de sănătate şi în acelaşi timp să economisească. Suntem unul dintre jucătorii de top de pe piaţa farmaceutică şi, alături de Lowe, ne asumăm rolul de pionierat, din dorinţa de a contribui la informarea cât mai corectă a consumatorilor cu privire la medicamentele generice”, spune Stephen Stead, CEO Labormed.
Echipa implicată în dezvoltarea proiectului este coordonată din partea Lowe&Partners de Mihai Fetcu- Creative Director, Corina Şofariu – Account Director, Claudia Pascu – Art Director, Ioana Anescu- Junior Art Director, Răzvan Dumitrescu -Strategy Director, George Bădărau – Media Planner şi Daniel Tudor – Media Planner din partea Brand Connection, iar din partea Labormed Georgeta Dinu – Head of Corporate Communication&Public Affairs, Mihaela Dumitrescu şi Andreea Ombas – Marketing Managers.