Staropramen
Staropramen a descătuşat spiritul oraşului Praga la festivalul SOUNDCZECH, o serie de 10 concerte de muzică cehească contemporană, organizat in parteneriat cu Centrul Ceh în trei oraşe din ţară. În cadrul festivalului, Lowe&Partners a realizat o aplicaţie digitala interactivă pentru toţi consumatorii de Staropramen, oferindu-le posibilitatea de a dezlănţui propria orchestră muzicală, formată din sticle, doze şi pet-uri.
„Berea Staropramen şi muzica merg mână în mână. Fie că te inspiră să asculţi muzică cehească, fie că te inspiră să o creezi, Staropramen îţi pune la dispoziţie exact ce ai nevoie. Această bere se adresează celor spontani, care vor constant să încerce experienţe noi.” au spus reprezentanţii BERGENBIER SA.
Timp de o lună, în acorduri de jazz şi muzică electronică, consumatorii Staropramen au fost invitaţi să-şi creeze propriile melodii cu ajutorul recipientelor de bere. Lowe&Partners a dezvoltat o aplicaţie digitală interactivă, care reda sunetul unei orchestre de muzică tipic pragheze. Călcând pe o suprafaţă sensibilă, în dreptul fiecărei „taste” muzicale (sticlă, doză, pet), consumatorii de Staropramen puteau crea propria compoziţie. Cei mai talentaţi 20 de compozitori au fost recompensaţi pentru inspiraţia lor cu un premiu unic: o sticlă „cântătoare” care reproducea un mix format din compoziţiile lor.
„Dincolo de produsele în sine, consumatorii îşi doresc experienţe. Orchestra Senzorială, aşa cum am numit noi aplicaţia, oferă o modalitate inovativă de a interacţiona cu brandul, una care face minuni pentru starea de spirit. Toţi cei care au fost prezenţi la eveniment au devenit compozitori pentru o zi, dirijând o orchestră de pahare şi sticle de bere. Tot ce trebuia să facă era să sară pe markerele de pe podea, iar sticlele de bere se transformau în sunete muzicale, eliberând spiritul oraşului Praga, care reprezintă, de fapt, esenţa berii Staropramen,” a spus Alexandra Andone, Senior Account Manager, Lowe&Partners.