În urma unei licitaţii organizate la sfârşitul anului trecut, Lowe&Partners va oferi întreg spectrul de servicii pentru toate brandurile OTC din portofoliul Johnson&Johnson.
Începând din luna decembrie 2010, Lowe a demarat primele proiecte pentru cinci din cele zece produse din categoria OTC ale producătorului de farmaceutice şi produse de îngrijire personală.
“Suntem printre puţinele agenţii care se pot lăuda cu o expertiză solidă pe zona de comunicare medicală, iar acest fapt este dovedit de numărul mare de proiecte de specialitate dezvoltate pentru targetul medical şi de portofoliul de clienţi în continuă creştere, pentru care lucrăm de peste zece ani”, spune Oana Cociaşu, Managing Director Lowe&Partners.
Printre serviciile pe care agenţia le oferă se numără, planificare strategică, creaţie, BTL, ATL şi online.
“Johnson&Johnson are o colaborare de tradiţie cu Lowe, încă din 1994 pe portofoliul de Consumer Care. La acest pitch, am căutat o agenţie cu un background puternic pe partea de comunicare medicală. Lowe a dovedit o întelegere foarte bună a acestei categorii, propunându-ne o abordare adaptată cerinţelor noastre, ceea ce ne-a determinat să aducem şi OTC-urile la aceeaşi agenţie”, spune Mihai Ciobanu, Business Manager Johnson & Johnson Consumer România.
Echipa implicată în câştigarea licitaţiei a fost condusă de Oana Cociaşu – Managing Director Lowe, alături de Ana Maria Smultea- Account Manager, Ioana Vulcan – Account Executive, Marina Cordun – Senior Copywriter.