Agenţia semnează cea mai recentă campanie a Crucii Roşii Române
Bazată pe un concept creativ original Lowe, campania se derulează în perioada aprilie-mai şi vrea să atragă atenţia asupra importanţei acordării corecte a primului ajutor. Lowe a câştigat acest proiect în urma unei licitaţii organizate la începutul anului.
„Este marcant să constaţi că o tragedie poate fi evitată printr-un gest simplu. Am încercat să dramatizăm, să-i facem pe oameni sa se identifice cu situaţia şi să le arătăm cât de uşor pot să salveze o viaţă în cazul unui accident dacă au câteva cunoştinţe de prim ajutor. Folosind un truc stilistic, am pus în antiteză tragedia care se poate întâmplă şi uşurinţa cu care ea poate fi evitată dacă eşti informat”, declară Mihai Fetcu, Creative Director Lowe&Partners.
Astfel, agenţia a dezvoltat conceptul „A şti sau a nu fi”, o campanie integrată care constă în: spot TV, spot radio, machete de presă, outdoor şi este susţinută printr-o campanie online realiazată de HyperActive şi o platformă de PR dezvoltată de GolinHarris Bucureşti. Evenimentul de lansare a proiectului a fost organizat de GolinHarris şi a reunit numeroase vedete care au absolvit Cursurile de Prim Ajutor ale Crucii Roşii Române.
Începând din acest an, Crucea Roşie Română implementează un proiect finanţat din fonduri UE care vizează dezvoltarea unui sistem standardizat de formare în prim ajutor, în conformitate cu standardele europene in vigoare.
Echipa implicată în proiect este formată din Mihai Fetcu – Creative Director, Marina Cordun –Copywritter, Claudia Pascu – Senior Art Director, Ana Maria Smultea – Account Manager şi Ioana Vulcan – Account Executive, din partea Lowe, Raluca Mihăilă –Events Manager din partea GolinHarris Bucureşti şi Alex Volocaru – Email Marketing Specialist HyperActive.