pe youtube „Cum arată aerul curat”
§ Lowe PR şi Electrolux au desfăşurat campania educaţională Wellbeing 2008 prin care au aflat viziunea copiilor despre aerul pe care îl respiră
Derulată în intervalul 18-28 februarie 2008, campania Wellbeing – „Cum arată aerul curat” este prima campanie educaţională Electrolux care poate fi vizionată online.
Wellbeing 2008 – Cum arată aerul curat
Wellbeing este un program educativ iniţiat de Electrolux pentru un cămin mai sănătos care se derulează cu regularitate în fiecare an. Obiectivul acestei campanii este de a trage un semnal de alarmă asupra poluării din interiorul locuinţelor (atât poluarea aerului cât şi cea fonică). Proiectele au scopul de a educa oamenii asupra riscurilor la care sunt expuşi în interiorul casei datorită poluarii, de la boli respiratorii la diverse alergii, dar şi de a propune soluţii inovative.
Astfel, dacă în 2005 programul Wellbeing s-a desfăşurat în spitale, iar în 2006 în grădiniţele din Bucureşti, în 2008 peste 100 de copii înscrişi la 5 after-schools din Bucureşti au desenat şi au vorbit despre ce înseamnă pentru ei aerul curat şi poluarea.
Copii şi părinţi
Conceptul campaniei a oferit o perspectivă duală asupra problemei aerului pe care îl respirăm. Astfel, dacă cei mici au fost provocaţi să deseneze aerul curat, părinţii li s-au alăturat şi ne-au povestit despre eforturile pe care le depun pentru ca mediul în care trăiesc să devină unul mai bun.
La final, micuţii susţinători ai aerului curat au devenit actori principali într-un film postat ulterior pe youtube în care au explicat, în termeni simpli şi totuşi foarte concludenţi, cum percep ei aerul pe care îl respiră şi care ar fi soluţiile pentru ca acesta să devină „proaspăt şi curat”.
„A fost foarte interesant să vedem cum generaţiile tinere sunt atât de dramatic conştiente de ceea ce se întâmplă în jurul lor. Am fost surprinşi să vedem că cei mici ştiu şi se gândesc la soluţii pentru a transforma lumea într-un loc mai bun.”, spune Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager la Electrolux.
Rezultatele campaniei nu au întarziat să apară: pentru că este subtitrat, filmuleţul de pe youtube a fost deja preluat de câteva site-uri si bloguri internaţionale specializate în teme precum sănătatea, poluarea şi wellbeing-ul.
“O campanie educaţională tradiţională nu mai este suficientă atunci când vorbim de probleme precum poluarea, zgomotul, mediul înconjurător. De aceea am vrut sa dezvoltăm concepte care să-i încânte pe copii şi să-i implice activ, precum provocarea de a desena aerul şi de a-şi confrunta viziunea despre probleme şi soluţii referitoare la poluare cu cele ale părinţilor lor. Filmul postat pe youtube a fost de asemenea important pentru o vizibilitate post-eveniment, mesajul nostru fiind preluat de comunităţile online interesate de aceste subiecte.”, spune Monica Botez, PR Manager la Lowe PR.
Campania Electrolux – Wellbeing are în fiecare an şi o componentă de sponsorizare. Anul acesta fiecare şcoală implicată în programul „Cum arată aerul curat” a primit câte un aspirator Ultrasilencer.
Echipa implicată în proiect este formată din: Monica Botez – PR Manager, Diana Grigorescu -Senior PR Executive şi Roxana Bejan – PR Executive la Lowe PR şi Carmen Georgescu Marketing and Communication Manager, Electrolux.
{mosloadposition user10}