Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lowe PR si Electrolux iti dau puterea de a controla

schimbarea climei
  
Lowe PR şi Electrolux au lansat, în colaborare cu Media Consulta şi cu susţinerea Comisiei Europene, campania „Schimbarea climei stă în puterea ta”

Electrolux România a fost desemnat ambasador al acestei campanii ca urmare a implicării în proiecte ecologice la nivel local, precum şi datorită viziunii companiei la nivel global: electrocasnice care ajută la economisirea resurselor.  Campania se va desfăşura în lunile iunie şi iulie, evenimentul de lansare propunându-şi să atragă atenţia asupra poluării produse de traficul intens. 
  
Evenimentul a debutat prin organizarea unui lanţ din biciclete, cu ajutorul organizaţiei „Bate şaua”. La ora 10:30 fix, cei peste 50 de concurenţi aliniaţi la linia de Start au pornit în cursă. Ei au fost aşteptaţi la Sosire de către reprezentanţii Media Consulta, preşedintele asociaţiei Bate Şaua-George Culda, Elena Corduneanu – meteorolog şi Carmen Georgescu, Marketing & Communication Manager Electrolux. Aceştia au vorbit despre importanţa acţiunilor individuale pentru oprirea schimbării climatice şi au oferit premii câştigătorilor. 

Pentru Electrolux, aceste activităţi reprezintă o preocupare constantă pentru viitor. „Nu trebuie să pierdem nicio clipă din vedere moştenirea pe care o lăsăm generaţiilor următoare; dacă nu o putem îmbunătăţi, măcar să conservăm ceea ce am primit. În acest caz, o planetă curată şi un mediu sănătos”, declară Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux. 
 
„Această campanie reprezintă doar unul din proiectele eco Electrolux din 2008. Ea urmeaza proiectului – O poveste urbană a petului, desfăşurat de Ziua Internaţională a Apei (22 martie) şi precede alte două mari proiecte: campania de schimbare a electrocasnicelor vechi, realizată în colaborare cu Rorec (Asociaţia română pentru reciclare) şi Antarctica – echipamente pentru singura staţie de cercetare zero emisii din lume”, declară Monica Botez, PR Manager Lowe PR. 
 
Echipa implicată în realizarea proiectului este formată din Monica Botez – PR Manager, Diana Grigorescu – Senior PR Executive, Roxana Bejan – PR Executive din partea Lowe PR şi Carmen Georgescu – Marketing & Communication Manager Electrolux. 

Bucuresti, 13.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.