Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lowe PR se alatura CCRP si

militează pentru PR românesc de calitate

“La Lowe PR, filosofia sucesului este aceea de echipă. În acelaşi fel în care, la nivel de agenţie, echipa dă nota succesului, la nivel de comunitate, comunicarea şi interconectarea sunt elemente indispensabile”
Veronica Savanciuc, Preşedinte Lowe Public Relations

Lowe Public Relations a devenit oficial membru al CCRP (Clubul Companiilor de Relaţii Publice din România). Lansată în martie 2006, cu o echipă de bază formată din 5 specialişti, Lowe Public Relations este formată astăzi din 13 profesionişti şi are un portofoliu de clienţi care a crescut cu 60%. „Dincolo de obiectivele de business pe care ni le propuneam la lansare, astăzi ne lărgim orizonturile şi ne aplecăm şi asupra altor probleme – piaţa românească de PR, iar aderarea la CCRP este un pas cheie în acest sens. În primul rând, dorim fireşte să continuăm să ne îmbunătăţim performanţele, să ne consolidăm ca echipă şi să oferim un exemplu de eficienţă prin zâmbet, pentru că la Lowe PR filosofia succesului este aceea de echipă. În acelaşi fel în care, la nivel de agenţie, echipa dă nota succesului, la nivel de comunitate, comunicarea şi interconectarea sunt elemente indispensabile. Avem multe de făcut şi de schimbat şi vom putea reuşi doar împreună”, declară Veronica Savanciuc, Preşedinte Lowe Public Relations.

Propunându-şi armonizarea şi fluidizarea comunicării între agenţiile de relaţii publice, CCRP este cea mai puternică organizaţie a PR-ului autohton, reunind cele mai mari companii de profil într-o voce principală a industriei. Printre obiectivele clubului se numără educarea pieţei la nivelul companiilor prestatoare de servicii şi la nivelul companiilor client, adoptarea oficială şi respectarea unui cod etic al practicii de PR, crearea unei comunităţi a specialiştilor şi contribuirea la formarea viitoarelor generaţii de specialişti.

„Nu mai este pentru nimeni un secret: PR-ul românesc se confruntă, paradoxal, cu o problemă de imagine. Avem o luptă grea de purtat împotriva prejudecăţilor, iar pentru asta avem nevoie de solidaritate, de un set comun de valori şi de un discurs unitar. Nu facem relaţii cu publicul, nu suntem o anexă a advertisingului, nu suntem prestatori de servicii pro bono şi nici negociatori de PR-uri free. PR-ul este una dintre cele mai înfloritoare industrii în momentul de faţă, nu numai în România, ci la nivel mondial. Să dăm Cezarului ce-i al Cezarului!’’, a adăugat Nora Ioniţă, Managing Director Lowe Public Relations.

Lowe Public Relations a fost lansată în martie 2006 şi acoperă întreg spectrul de Practici Globale de Specialitate: Corporate Communications, Corporate Social Responsibility, Healthcare, Internal Communications, Marketing & Brand Strategic Communications, Public Affairs, Technology. Agenţia asigură în acelaşi timp gama completă de Servicii Specializate – Media Relations, Financial Communications, Media Training, Research, Issue & Crisis Management. 

Portofoliul de clienţi Lowe Public Relations include companii de renume, precum Orange, Electrolux, Unilever, GlaxoSmithKline, TNT România, Johnson&Johnson, Pernod Ricard, Eli Lilly, EximBank, Abbott România, SofMedica, Solmar Group, Lowe & Partners, Initiative România, Brand Connection, Tecton Investments.

Bucuresti, 23.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.