Lowe PR se afla pe shortlist-ul competitiei European Excellence Award 2009, cu proiectul de rebranding ABN AMRO devine RBS Romania.
Campania este nominalizata la categoria Change Communications.
Acesta este al treilea mare success pe care il inregistram anul acesta cu proiectul de rebranding RBS dupa ce, aceeasi campanie a fost dublu premiata la Gala PR Award 2009, castigand un Golden PR Award for Excellence la categoria Comunicare Corporatista si un Silver Award for Excellence la categoria Comunicare Interna.
Bucuresti, 12.11.2009
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Zaga Brand, cea mai bună agenție PR Boutique din România în 2024
Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dall...
Strălucitoare. Încrezătorare. Naturală: Campania de Sărbători BOSS 2024
Pentru mai mult de un sfert dintre copiii din mediul rural familia nu își permite să le cumpere îmbr...
David Popovici, Amalia Enache și Mihai Morar au dat startul lucrărilor pentru casa celor 11 copii cu...
Vegeta susține tinerii pasionați de gust bun
Diesel dezvăluie campania Holiday 2024
“#GOGRAND” - Spotul publicitar al campaniei de lansare pentru Noul Opel Grandland filmat în România