Carol Parc Hotel
§ Lowe PR lansează primul hotel de lux din România
§ Strategia de comunicare va viza în egală măsură informarea publicului despre apariţia acestei categorii de nişă şi poziţionarea brandului Carol Parc
Echipa Lowe Public Relations a spus Da unei noi provocări în materie de comunicare, semnând strategia de comunicare pentru unul dintre cele mai exclusiviste branduri apărute pe piaţa românească în ultimii ani: Carol Parc Hotel. Hotelul este amenajat într-un mic palat proiectat în stil neo-brâncovenesc de arhitectul elveţian Suter pentru Regele Carol I şi vândut ulterior unui bancher. După ce a revenit în proprietatea moştenitorilor de drept, familia Schlie-Petre a cumpărat mica bijuterie, imobilul a beneficiat de o restaurare şi transformare totală printr-o investiţie de peste şase milioane de euro.
Cu ajutorul unei echipe de experţi, istorici, designeri şi artizani din Italia, Germania şi Austria, fostul Palat Suter şi-a recăpătat splendoarea iniţială şi a devenit una dintre cele mai speciale clădiri din Bucureşti. Serviciile individualizate asigurate clienţilor Carol Parc Hotel îl fac unic în România şi completează în mod armonios istoria bogată a clădirii.
Prima etapă a campaniei se va derula pe o perioadă de 6 luni şi va presupune o strategie în 2 paşi, cu accent pe Media Relations şi o serie de evenimente cu puternice valenţe culturale, unice pe piaţa locală.
„Dincolo de provocările obişnuite cărora le facem faţă în cadrul oricărei campanii, Carol Parc Hotel ne oferă o pistă pe care nu am mai exploatat-o şi care ne incită şi ne angajează; este prima strategie pe care Lowe PR o gândeşte pentru un produs care deschide o categorie. În primul rând, publicul trebuie să înţeleagă ce este un small luxury hotel, care sunt plusvalorile pe care un asemenea produs le aduce şi apoi, odată acest background format, să cunoască direct experienţa Carol Parc Hotel”, spune Hortensia Năstase, Deputy Managing Director Lowe PR.
Carol Parc Hotel are 19 camere şi apartamente, fiecare decorat în mod unic de unii dintre cei mai talentaţi artizani italieni. Picturile din secolul al XIX-lea, porţelanurile chinezeşti, statuile din bronz, şemineurile care funcţionează cu lemne şi mobilierul cu piese clasice din lemn de cireş completează eleganţa oferită de Carol Parc Hotel. Pe lângă atenţia sporită acordată detaliilor, oaspeţii sunt răsfăţaţi şi prin serviciile personalizate disponibile 24 de ore din 24, semn al garanţiei luxului de talie mondială.
„Carol Parc Hotel nu este nici pe departe un simplu resort… Este un produs pour les connaisseurs, un brand care, dincolo de dimensiunile tangibile, implică un puternic angajament emoţional. Carol Parc este o stare de spirit, un set de valori dezvoltat în spiritul tradiţiei, culturii şi luxului elaborat”, spune Sylvia Petre, CEO Carol Parc Hotel.
Restaurantul Poem este un al doilea brand din „portofoliul” Carol Parc Hotel, pentru care Lowe PR va dezvolta o strategie de comunicare independentă: „Pentru restaurant, strategia de comunicare va fi una distinctă, în primul rând pentru că vorbim de un produs diferit de hotel din toate punctele de vedere şi în al doilea rând pentru că publicurile celor două branduri nu se suprapun în totalitate” adaugă Monica Botez, PR Manager Lowe PR.
{mosloadposition user10}