calificată de participanţi drept evenimentul caritabil al anului
§ Ca urmare a evenimentului, 130.000 euro vor merge către două proiecte susţinute de UNICEF
§ Creaţiile Yves Saint Laurent, Alexander McQueen şi Roberto Cavalli au fost văzute pentru prima dată pe un podium românesc
§ De asemenea pentru prima oară în România, s-au putut admira bijuterii semnate de celebrul creator grec Illias Lalaounis, ale cărui creaţii au fost licitate pentru preţuri cuprinse între 2.000 şi 10.000 euro
§ Gala organizată de SofMedica şi susţinută de Victoria 46 a fost prezentată pro bono de Mihaela Rădulescu şi a beneficiat de regia lui Ducu Darie
Sub motto-ul “Pentru un Nou Început!”, peste 350 de personalităţi din viaţa politică, diplomatică şi de afaceri s-au reunit joi seară la Palatul Parlamentului, pentru a participa la un eveniment caritabil unic, în slujba copiilor aflaţi în suferinţă. Cristiana şi George Copos, Mihaela şi Mircea Geoană, Ioana Tăriceanu, Leslie Hawke, Pierre Poupard, Reprezentant UNICEF în România, Ambasadorul Statelor Unite ale Americii în România, E.S. Nicholas Taubman, Ambasadorul Elveţiei în România, E.S. Tony Hagen, Ambasadorul Republicii Elene în România, E.S. Athanassios Dendoulis, Ambasadorul Peru în România, E.S. Elard Escala, personalităţi din lumea medicală, Cristian Boureanu şi Valentina Pelinel, Doina Levintza, Maria Radu, Geanina Corondan, Eleonor Sebastian, Veronica Savanciuc, Camelia Şucu, Jean Valvis, Andreea Mihai, Anca Vlad, Georgiana Pogonaru sunt doar câteva dintre personalităţile care au ales să transforme o zi din viaţa lor într-o “zi cu modă şi fapte bune”.
Proiectul iniţiat de SofMedica şi susţinut de Victoria 46 în beneficiul UNICEF a avut drept obiectiv strângerea de fonduri pentru finanţarea a două proiecte UNICEF: înfiinţarea primului Departament de Dializă la Domiciliu pentru Copii din România, în cadrul Spitalului Fundeni şi transformarea unei noi maternităţi în „Spital Prieten al Copilului”.
Echipa Lowe Public Relations şi-a arătat solidaritatea faţă de cauza proiectului, gestionând pro bono acest cont: „Sunt lucruri în viaţă pe care banii nu le pot cumpăra; implicarea, devotamentul şi dragostea sunt câteva dintre acestea, aşa că nu am făcut decât să ne comportăm firesc oferindu-ne serviciile pro bono. Chiar cred că în această situaţie banii nu ar fi reuşit să reflecte munca şi implicarea noastră şi nici gândul nostru bun către copiii care vor beneficia de fondurile strânse”, declară Nora Ioniţă, Managing Director Lowe PR.
Nu mai este o surpriză pentru nimeni să o regăsim pe Mihaela Rădulescu în slujba unor astfel de evenimente caritabile. Gala organizată de SofMedica şi susţinută de Victoria 46 a beneficiat de serviciile oferite pro bono de celebra prezentatoare TV. Mai mult decât atât, Mihaela Rădulescu a fost ea însăşi cumpărătoarea uneia dintre bijuteriile semnate Ilias Lalaounis.
Prin amabilitatea Victoria 46, cel mai mare magazin multibrand din Bucureşti, care oferă clienţilor săi colecţii de haine şi accesorii ale celor mai apreciate branduri internaţionale de lux, oaspeţii serii au putut admira colecţiile de catwalk Toamnă ‘07 – Iarnă ‘08 ale marilor designeri Yves Saint Laurent, Alexander McQueen şi Roberto Cavalli, pentru prima dată pe un podium românesc. Mai mult decât atât, în cadrul show-ului au fost prezentate 5 dintre rochiile de arhivă ale celebrului creator britanic Alexander McQueen, trimise special de la Londra la Bucureşti pentru acest eveniment.
„A fost un colos, iar efortul de a-l pune în mişcare a fost pe măsură. Nu cred că există agenţie sau specialist în domeniu care să nu viseze la o asemenea provocare, este o piatră de încercare pe care nu vrei nici în ruptul capului să o ocoleşti. Organizarea acestei gale a fost unul dintre cele mai solidare proiecte pe care le-am desfăşurat vreodată, şi pentru că aproape toată echipa Lowe PR a fost implicată în ultimele 3 luni”, a declarat Hortensia Năstase, PR Director Lowe PR.
350 de personalităţi participante, 24 de modele, 35 de instrumentişti, 15 hair-stylişti şi make-up artişti coordonaţi de Alexandru Abagiu şi Geta Voinea, o echipa tehnică ce a depăşit 35 de membri, 50 de specialişti ce au asigurat serviciile de catering, producător
Ioana Maximilian, regia semnată Ducu Darie, implicarea esenţială a lui Ovidiu Buta. Şi echipa Lowe Public Relations formată din Nora Ioniţă (Managing Director), Hortensia Năstase & Ruxandra Florea (PR Director), Raluca Mihăilă, Ruxandra Catană, Claudia Dumitrescu & Irina Catanchin (PR Manager), Manuela Zidaru & Diana Grigorescu (PR Executive), Anca Scarlat & Caziana Bârloiu (PR Assistant).
{mosloadposition user10}