Agenţia pregăteşte prima campanie de informare şi sensibilizare a românilor cu privire la activitatea şi rolul ECHO în ajutorarea ţărilor din afara Uniunii Europene
„După derularea unor campanii similare în ţări precum Ungaria, Austria, Marea Britanie sau Italia, a venit rândul României să descopere rolul vital pe care Uniunea Europeană îl îndeplineşte în ajutorarea victimelor crizelor umanitare. Această campanie va ilustra modul în care solidaritatea europeană cu oamenii care au nevoie de ajutor poate face diferenţa”, declară Janice GEORGE, Communication Officer al Direcţiei Generale Ajutor Umanitar din cadrul Comisiei Europene.
Campania de comunicare coordonată de Lowe PR se va derula în intervalul martie-mai 2010 şi este construită pe paliere complementare, de la media relations şi celebrity endorsement, la evenimente stradale interactive şi plasarea materialelor informative ECHO.
„Vom aplica o strategie de diseminare a mesajelor prin influenţare; ne vom adresa tinerilor români inteligenţi, implicaţi, empatici, cei care cred în România şi în schimbare. Pe ei ne propunem să îi transformăm în susţinători şi ambasadori ai mesajelor ECHO către celelalte categorii de public. Campania pe care le-am pregătit-o îi va surprinde şi angaja în moduri şi locuri neaşteptate”, adaugă Monica Botez, PR Director, Lowe PR.
Lowe PR nu se află la prima colaborare cu insitituţii ale Uniunii Europene – în 2009, agenţia a coordonat implementarea campaniei de relaţii publice pentru alegerile europarlamentare din România, cea mai amplă campanie instituţională din istoria Europei, orchestrată la nivel paneuropean de Scholz & Friends.
{mosloadposition user10}