Şi ne străduim mai mult!
Cu 4 lucrări înscrise în concurs, Lowe PR a fost de 4 ori nominalizată şi a primit 4 premii în cadrul Galei PR Award 2009: 3 Silver Excellence Awards şi un Golden PR Award for Excellence.
„Am urcat aseară de 4 ori pe scenă ca nominalizaţi. Şi tot de 4 ori am plecat cu premii. Toate proiectele pe care le-am înscris în concurs au fost premiate. Pentru noi, acesta este cel mai mare succes. Spune ceva despre nivelul de performanţă pe care Lowe PR l-a atins, despre capacitatea de a ne autoevalua munca şi despre clienţii pentru care derulăm campanii autentice, reale, cu rezultate palpabile.” declară Hortensia Năstase, Managing Director Lowe PR.
Premiile adjudecate de echipa Lowe PR sunt după cum urmează:
Golden PR Award for Excellence la secţiunea Comunicare corporatistă, pentru campania de rebranding ABN Amro devine RBS România.
Silver PR Award for Excellence la secţiunea Comunicare internă, pentru campania de comunicare internă RBS, Make It Happen!
Silver PR Award for Excellence la secţiunea Comunicare în domeniul public, pentru campania Tu decizi/ Parlamentul European.
Silver PR Award for Excellence la secţiunea Buget-/ Creativitate +, pentru campania Donează timp!/ Crucea Roşie Română.
„Sunt mâdră de echipa Lowe PR şi de rezultatele muncii lor.
Dedicăm aceste premii tuturor celor care au înţeles că în vremuri bune, dar mai ales în vremurile actuale, comunicarea este soluţia. Le mulţumesc clienţilor Lowe PR, am dovedit împreună că putem face lucruri minunate, deopotrivă cu bugete mari dar şi cu buget zero!” spune Veronica Savanciuc – Preşedinte Lowe PR.
Şi anul trecut, Lowe PR a urcat pe scena PR Award fiind câştigătoarea marelui trofeu la categoria cea mai disputată din concurs, PR pentru marketing, cu campania „Transpiraţia strică reputaţia” pentru Rexona/Unilever.
{mosloadposition user10}