Cea mai recentă campanie de comunicare pentru cele două produse refrigerate din gama Kinder a fost susţinută offline printr-un proiect special de activare la patinoar şi online prin aplicaţii speciale pentru iPad şi Facebook create de HyperActive
Campania şi-a propus să evidenţieze categoria aparte din care Kinder Pingui şi Kinder Felie de Lapte fac parte – produse de la frigider. Lowe a venit cu ideea exploatării unui teritoriu consistent cu poziţionarea categoriei „Kinder de la rece”: şi astfel a apărut ideea folosirii patinoarului, unde brandurile s-au putut desfăşura în voie şi integra firesc aducând un plus de distracţie celor mici.
„Deşi se găsesc în acelaşi loc la raft, Kinder Felie de Lapte şi Kinder Pingui se deosebesc prin compoziţia, aspectul şi destinaţia lor. Dacă Kinder Felie de Lapte este mai hrănitor, cu un conţinut de 40% lapte, ceea ce-l face o gustare ideală pentru copii, Kinder Pingui este mai degrabă un desert potrivit pentru momentul în care copiii se întorc de la şcoală”, spune Silvia Butolo, Brand Manager pentru categoria produse refrigerate Kinder.
Pentru a susţine obiectivele campaniei, Initiative a identificat cel mai bun suport media, patinoarul din Afi Palace Cotroceni şi a extins ideea de la un branding clasic de patinoar la un proiect mult mai complex, prin amenajarea zonei gradenelor, adiacentă acestuia. Gradenele au devenit astfel punctul central al zonei de Food Court pe perioada sărbătorilor de iarnă.
Pe o suprafaţă de aproximativ 100 mp, echipa Lowe&Partners a creat un spaţiu destinat jocurilor şi interacţiunii. „Patinoarul a fost suportul perfect pentru mesajul nostru, el este prin definiţie cel mai “rece” loc în care se adună copiii şi părinţii. Aşa că aici …“lumea Kinder de la rece” s-a dezlănţuit: pinguini, cantecele şi dans, jocuri, instrumente imaginare de măsurare a foamei, ceasuri cântătoare, gustări hrănitoare şi multă, multă distracţie!”, spune Marina Cordun, Copywriter Lowe&Partners.
Activarea se desfăşoară în perioada noiembrie-decembrie, cele două branduri având fiecare weekenduri dedicate.
Continuând poziţionarea Kinder Pingui, ca un brand jucăuş şi simpatic, precum şi ideea celui mai recent spot TV adaptat de Lowe&Partners, agenţia a adus pe patinoar familia de pinguini. Lowe a amenajat standuri cu jocuri de iarnă, gradenele şi stâncile au fost decorate cu igloo-uri, pinguini Kinder Pingui şi multă zăpadă. În online, componenta dezvoltată de HyperActive a campaniei a mers cu un joc special pe pagina de Facebook a produsului. Userii au fost invitaţi să adopte şi să crească un pinguin. Utilizatorii îşi pot hrăni puiul virtual de pinguin cu un dulce de 10 de la rece, se pot juca punându-le muzică, mergând la patinoar, bulgărindu-i sau dansând cu ei.
În weekend-urile dedicate lumii Kinder Pingui, copiii care cumpără 3 produse pot câştiga intrarea gratuita la patinoar, cu patinele incluse.
Kinder Felie a mers şi el în online cu ”inventarea” unui instrument nou: stomăcelograful, o aplicaţie de iPad cu care copiii se pot juca în Afi Palace Cotroceni, dar şi pe pagina www.kinder.ro. Cu ajutorul lui, promoterii “măsoară foamea”, scanând stomăcelul copiilor înainte şi după ce aceştia mănâncă Kinder Felie de Lapte. Pentru a le aminti consumatorilor că foamea poate fi compensată cu o felie de lapte, Lowe a plasat în mall un ceas care sună între mese. Zona gradenelor a fost amenajată cu canapele în formă de felie de lapte şi fotolii care sugerează cantitatea mare de lapte a produsului. Săptămânal sunt organizate tombole prin care copii pot câştiga cursuri gratuite de patinaj.
Pentru mai multe detalii despre echipa implicată în proiect va rugam sa accesaţi: //www.initiativeblog.ro/about/latest-news/.