Campania integrată de comunicare are ca element central platforma testulcondimentelor.ro dezvoltată de Lowe & Partners
Campania „Testează şi Knorr te premiază” susţine beneficiile noului Knorr- Legume în Bucate, produs care aduce o inovaţie în lumea condimentelor, având de 10 ori mai multe legume decât formatul granule.
„Consumatorii au jucat un rol cheie în etapa de creare a Knorr – Legume în Bucate, de aceea am dorit să continuăm dialogul cu ei şi să-i activăm prin intermediul unei platforme culinare. Am decis să le vorbim despre noul produs prin experienţe şi să-i provocăm să-l încerce chiar în bucătăria lor. Aşa a luat naştere testulcondimentelor.ro. Primul pas a fost să testăm chiar noi condimentul cu ajutorul bucătarilor Knorr şi al bloggerilor”, spune Anca Diţu – Account Director Lowe & Partners.
Lavinia Stejereanu (Bucătar sub acoperire), Brînduşa Şcheaua (Reţete de suflet), Antonina Sociu (Dulcegării culinare), Andreea Scăeşteanu (Gurmandino) şi Andreea Jugănaru (Andreea’s Chinesefood Blog) sunt bloggerii pe care GolinHarris şi Lowe i-au invitat să gătească cu noul condiment şi care au povestit cititorilor despre experienţa lor.
Ulterior, provocarea a fost lansată pasionaţilor de gătit printr-un mecanism de concurs prin care cei care îşi încarcă reţetele pe site au fost recompensaţi, prin tragere la sorţi, cu câte un set de gătit săptămânal sau câte patru electrocasnice mici lunar.
“Încercăm să ne ridicam la nivelul aşteptărilor şi cerinţelor consumatorilor români. Gospodinele au fost inspiraţia noastră în dezvoltarea acestui produs. Şi-au dorit legume, multe legume, bucăţi mari de legume, aşa cum le pregătim şi acasă, mai puţină sare şi un gust desăvârşit. Aşa e descris condimentul ideal şi suntem mândri să îl oferim românilor aşa cum îl doresc în noul şi revoluţionarul Knorr Legume în Bucate. Revoluţionar pentru conţinutul de 10 ori mai mare de legume.”, declară Daniel Bărbulescu, Marketing Manager Foods & Ice Cream Unilever.
Campania integrată semnată de Lowe & Partners şi GolinHarris s-a încheiat la sfârşitul lunii noiembrie şi a constat în: spot TV, campanie de presă şi outdoor adaptate de Lowe & Partners, mecanism de activare promoţională, componentă online şi de media relations. Un aspect important a fost chiar momentul zero al acestui proiect: alegerea denumirii noului produs Knorr– Legume în bucate, creaţie originală Lowe&Partners!
Echipa implicată în dezvoltarea proiectului este formată din: Daniel Bărbulescu – Marketing Manager Foods, Ruslan Romaniuc – Brand Manager Savoury şi Andreea Ioniţă – Marketing Intern din partea Unilever, Anca Diţu – Account Director, Mihai Fetcu – Creative Director, Elena Cernătescu – e-thinker şi Corina Angearu – Account Manager din partea Lowe & Partners şi Alina Popa – PR Manager, Raluca Mihăilă- Events Manager, Roxana Dibă – Social Madia Officer din partea GolinHarris Bucureşti.