Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lowe lanseaza o campanie cu toate optiunile incluse pentru OPTIdepozit de la Bancpost

Se iau un chihuahua, un voal de mireasă și niște răzgândeală. Domnișoare avem, onoarea se face, iar dacă tot avem opțiuni, hai să facem o nuntă! Primul spot din campania semnată Lowe&Partners pentru OPTIdepozit de la Bancpost este despre cât de bine ar fi dacă te-ai putea răzgândi oricând și, cu atât mai mult, în situațiile în care trebuie să iei o decizie importantă, cum ar fi să depui bani într-un depozit sau să te căsătorești.

“E bine să ai opțiuni” este mesajul celei mai recente campanii integrate creată de echipa Lowe&Partners pentru Bancpost cu ocazia lansării unui nou produs bancar: OPTIdepozit, un depozit bancar la termen pe șase luni. Principala caracteristică a produsului este flexibilitatea: poți retrage sau adăuga bani oricând fără penalizări, poți alege să retragi dobânda lunar sau să o acumulezi. Iar cum altfel să arăți beneficiul flexibilității decât facând-o posibilă în situații critice, atunci când se iau decizii de la care nu poți da înapoi, cum ar fi nunta sau promisiunile bunicului?

Campania cuprinde două spoturi TV, un spot radio, OOH, promovare pe Facebook și comunicare în unități. Componenta digitală este semnată SENIORHYPER.

“OPTIdepozit este un produs inovativ, ce îmbină flexibilitatea unui cont de economii cu dobânda avantajoasă a unui depozit. Înseamnă cel mai bun profit pentru client, atunci când economisește. Echipa Lowe a pus la punct o campanie puternică, ce subliniază excelent facilitățile oferite de acest depozit, prin conceptul creativ care informează și amuză. Ne bucurăm atunci când ideile noastre găsesc un corespondent excelent de comunicare către publicul larg”, spune Ștefania Cristescu (Marketing Manager Segment Persoane Fizice, Bancpost).

“Singurul lucru permanent este schimbarea, iar schimbarea de opinie este una dintre cele mai comune forme de manifestare. Din acest motiv, am realizat cât de puternic este diferențiatorul acestui depozit – răspunde exact tendinței schimbătoare a oamenilor. Apoi, deciziile categorice inspăimântă. Și aici, OptiDepozit este diferit. Ce reconfortant ar fi să ai aceeași flexibilitate și în alte momente decisive, să te poți răzgândi după orice promisiune, fără repercusiuni, sau chiar la propria-ți nuntă J” spune Raluca Popa, copywriter Lowe&Partners.

Echipa Lowe&Partners: Creație: Gogu Manuela (Creative Director), Raluca Popa (Copywriter), Dan Costea (Senior Art Director), Nicoleta Grigoriu (DTP Designer); Client Service: Ana Smultea (Senior Account Manager), Cristina Popovici (Account Manager); Strategie: Raluca Sultan ; A/V Producer : Ilinca Nanoveanu
Echipa SENIORHYPER Veronica Ciacoveanu (Senior Account Manager), Nicolaeta Stanciu (Senior Account Exective)
Echipa Bancpost: Stefania Cristescu (Marketing Manager Segment Persoane Fizice), Robert Zanescu (Director Marketing si Comunicare), Violeta Mogosanu (Manager de proiect) , Valentin Luminos (Market Research).

Bucuresti, 23.07.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.