Lowe Group a primit 11 premii în cadrul ediției de anul acesta a galei CLIO Awards, eveniment ce a avut loc la Muzeul American de Istorie Naturală din New York și a fost găzduit de actorul Alec Baldwin.
Campania cea mai premiată, Nazis against Nazis, creată de GGH Lowe/Grabarz & Partner pentru ZDK Gesellschaft Demokratische Kultur, a plecat acasă cu 7 premii CLIO și 2 premii Grand CLIO, cele din urmă fiind acordate pentru Engagement și Inovație. Campania a transformat marșul anual neo-nazist din orașul Wunsiedel într-un eveniment de caritate pentru EXIT-Germania. Practic, cu fiecare metru înaintat de către protestanți, se strângeau 10 euro pentru organizația care luptă împotriva lor. Ideea creativă și inovatoare a fost susținută de o campanie puternică în zona digital, foarte activă mai ales pe timpul marșului și de materialele afișate pe traseul urmat. Filmul de prezentare a campaniei poate fi urmărit aici:
Tot în 2015, campania Nazis against Nazis a fost distinsă și cu 12 premii la Cannes Lions.
„Suntem mândri să facem parte dintr-o rețea atât de premiată și apreciată cum este Lowe. Cele 11 trofee la CLIO Awards, alături de cele 12 câștigate la Cannes arată un nivel de inovație și creativitate greu de egalat astăzi la nivel global”, spune Hortensia Năstase, Vicepreşedinte, Lowe Group România.
Celelalte premii CLIO au mers către alte două creații semnate Lowe, unul pentru categoria Film, o reclamă pentru o revistă de fotbal, Libero, care vorbește pe limba bărbaților, și celălalt pentru Tehnică de Print pentru un ad Unilever, Domestos.
CLIO Awards este considerată una dintre cele mai prestigioase competiții din domeniu. Gala, care a avut loc pentru prima dată în anul 1959, premiază an de an inovația și creativitatea agențiilor de publicitate din toată lumea.