Bogdan Ioniță: „Cred în perspectivism și în tehnica pașilor mărunți”
Începând cu luna mai, Bogdan Ioniță este noul Director de Strategie Lowe.
Ioniță coordonează echipele de cercetare, planning și strategie, care lucrează pentru clienții agenției briefuri integrate, ce acoperă toate palierele de comunicare: tradițional, digital, BTL și experiențial. El a lucrat deja campanii pentru clienți precum Gothaer, Johnson&Johnson, Scandia Food, Unilever, Veka sau Zizin, și a contribuit la câștigarea unor clienți noi, precum AFI Palace Malls sau SKOL.
„Când am intrat în publicitate, primul exercițiu pe care l-am făcut a fost să mă joc cu un scaun, încercând să găsesc altă optică din care-l puteam privi. Cred în perspectivisim, în capacitatea oamenilor de a întoarce o problemă pe toate părțile. Acesta este un exercițiu care demonstrează cum campaniile bune reușesc să găsească soluții pentru probleme care par imposibile sau își găsesc rezolvarea în clișee. În planificare, nevoia de a găsi noi perspective este primordială; trebuie să înțelegi consumatorul în cele mai mici detalii, astfel încât să găsești acel insight. În egală măsură, cred în tehnica pașilor mărunți. Nu îți poți propune să realizezi peste noapte niște obiective de brand care se ating într-un an, dar îți poți propune ca în fiecare zi să fii mai bun. Când reușești să combini cele două filozofii, ai o bună bucată dintr-o rețetă de succes, iar în Lowe am găsit oameni care împărtășesc aceste convingeri”, spune Ioniță.
Ioniță a lucrat, în agenții locale și multinaționale, pentru branduri din industrii diverse: telecom, bere, ciocolată, energy drinks, panificație, banking, tobacco.
„Ioniță este o combinație pe care o apreciez între curaj, apetență pentru inovație, meticulozitate și gândire hiper analitică și rațională. Nu am rămas neimpresionată de prietenia lui cu universul matematic și de interesul pentru poker J. În plus, gândește și trăiește în spiritul echipei Lowe, ceea ce e foarte important pentru noi. Rezultatele nu au încetat să apară, cu trei licitații câștigate în doar două luni împreună. Vara este fierbinte din punct de vedere new business, iar noi suntem echipați pentru a câștiga pe toate liniile”, a declarat Hortensia Năstase, Vicepreședinte Creative Services, Grupul Lowe.
Numirea lui Bogdan Ioniță vine la scurt timp după ce Vasile Alboiu a devenit Chief Creative Officer (CCO) al Grupului Lowe, poziție din care coordonează activitatea tuturor echipelor de creație din grup. Formula condusă de Alboiu asigura o perspectivă completă, care acoperă creație tradițională, digitală, PR și BTL, într-un produs creativ contemporan.
{mosloadposition user9}