Inca de cand Lost Frequencies s-a remarcat din paleta de staruri ale muzicii dance, DJ-ul belgian a fost foarte clar ca este capabil sa creeze piese care sa sparga topurile. "Are You With Me", primul single oficial, s-a clasat pe prima pozitie in topul 40 din Maria Britanie, dupa ce cu o saptamana in urma intrase direct pe pozitia a doua. Totodata, LF si-a adaugat si locul 1 in topul iTunes din Marea Britanie.
Lansat in august 2014, "Are You With Me" a ajuns sa fie unul dintre din cele mai mari hituri din Europa si inca ocupa pozitii fruntase in topurile de pe continent. Single-ul lansat la sub label-ul The Bearded Man care face parte din casa de discuri Armada Music, marcheaza primul nr. 1 din Marea Britanie pentru Armada Music, performanta la care a contribuit si partenerul britanic All Around The World Records prin sprijinul acordat.
Succesul single-ului l-a propulsat pe Lost Frequencies in studioul BBC Radio 1 acolo unde a interpretat live hitul arhi cunoscut, dar si un cover dupa piesa "Counting stars" a celor de la One Republic. Intre timp, videoclipul oficial al piesei "Are You With Me" a inregistrat nu mai putin de 40 de milioane de vizualizari pe YouTube si a castigat discuri de aur si platina in 10 tari printre care si Belgia, Canada, Germania sau Olanda.
Piesa a fost ascultata de 121 milioane de ori prin serviciul de streaming Spotify si a primit statutul de "cea mai ascultata piesa in Europa", clasandu-se si pe locul 8 in topul global Shazam.
Tot in topul global Shazam, dar pe pozitia 43, se afla cea mai recenta piesa "Reality" ft Janieck Devy. Aceasta deja a obtinut prima pozitie in topul belgian si a ajuns pana pe locul 3 in alte tari din Europa dupa doar o luna de la lansare, si transmite semnale puternice ca va urma acelasi traseu ca si predecesorul.
Maykel Piron, CEO Armada Music: "Sunt foarte mandru ca Are You With Me s-a dovedit a fi un asa mare succes. A fost grozav sa lucrez indeaproape cu All Around The World Records din teritoriul britanic, iar nr. 1 in top 40 este un vis devenit realitate. Este dovada suprema a parteneriatului nostrum excelent. Nu as putea fi mai fericit"
Matt Cadman, director AATW: "Suntem incantati ca AATW a putut juca un rol in succesul bine meritat pe care Lost Frequencies si Armada l-au avut in Marea Britanie si dorim sa continuam si in viitor acest bun parteneriat".