Loredana Popasav si invitatii sai, seniori din zona de marketing, brandbuilding si client service vor sustine cursul de marketing si strategie dedicat tinerilor clienti de pana in 28 de ani, care participa la The Alternative School for Creative Thinking. Finalitatea acestui curs consta in selectarea unei echipe care va reprezenta Romania la concursul international Young Marketers de la Cannes Lions 2010.
“Am invitat-o pe Loredana sa se alature echipei de profesori de la The Alternative School, pentru mix-ul fericit de competente, rezultate in business si calitati personale. Dincolo de personalitatea vulcanica si spiritul comunicativ, cv-ul Loredanei abunda in proiecte de echipa remarcabile, unde ea a avut un rol crucial. Dubla apetenta pentru arte (design, muzica, dans) si pentru business-ul cu greutate reprezinta exemplul de care studentii nostri au nevoie, pentru a intelege ca arta, afacerile prospere si cresterea brandurilor nu sunt deloc povesti divergente”, a declarat Teodora Migdalovici, fondatorul proiectului educational.
“Publicitatea romaneasca a celebrat pana acum creativitatea si eficienta. Acest proiect va aduce la lumina oamenii carora li se datoreaza in mare parte derularea oricarei campanii – tinerii clienti si accounti. Sunt colegii mei, sunt clientii mei, cei cu care lucrez zi de zi si in fata carora ma inclin si carora le multumesc. E o onoare pentru mine sa fac parte din acest proiect. Ne vedem la Cannes”, a declarat Loredana Popasav.
Participantii la cursurile destinate tinerilor clienti si celor care aspira la acest statut vor avea acces la studii de caz remarcabile, in care vor fi analizate in detaliu mecanicile care au dus la succesul proiectelor de marketing, vanzari sau brandbuilding. Ei vor invata, de asemenea, sa conceapa brief-uri interesante, care sa reprezinte o sursa reala de inspiratie pentru creativii din agentii.
Echipa de Young Marketers, pregatita si selectata in contextul The Alternative School for Creative Thinking, va trebui sa conceapa la Cannes, intr-un interval de 24 de ore, un brief inspirational, care va fi prezentat unui juriu format din lideri creativi ai celor mai influente agentii globale.
In evaluarea briefului conceput de tinerii clienti, vor conta simplitatea, claritatea, realismul, gradul de inspiratie, calitatea insight-ului, discernamantul in organizarea obiectivelor si vibratia adecvata la capitolul “tone of voice”.
“Cultivarea mediului clientilor la nivel de seniori, dar si de juniori, confirma o directie armonioasa la capitolul delegati, pe care, intr-o maniera vizionara, doar festivalurile orchestrate de IAF le-au dezvoltat. Fara clienti luminati si expunerea lor sub reflector, sansele ca industria de comunicare sa evolueze intr-un ritm spectaculos scad. Marile campanii au avut dintotdeauna in spate o echipa de client service admirabila si un client documentat, inteligent si curajos. Era momentul sa i se dea Cezarului ce-i al Cezarului si la un eveniment de calibrul Cannes Lions, creativitatea clientului sa fie, la randu-i, recompensata. Suntem incantati ca Romania se aliniaza acestui trend inca de la desenarea lui”, a declarat Roxana Balan, project coordinator la The Alternative School.
Loredana Popasav are o experienta de peste 15 ani in industria de comunicare, lucrand pe proiecte de media development, account management si new business. In ultimii 6 ani, Loredana a ocupat pozitia de Group Account Director in cadrul Publicis Romania, iar din 2008, calitatile de leader, om de business si veteran al industriei de publicitate au recomandat-o si pentru pozitia de New Business Director in cadrul aceleiasi reputate agentii.
In prezent, la The Alternative School for Creative Thinking, se regasesc deja tineri clienti ce s-au inscris la scoala inca de la semestrul Eurobest. Ei vin din zona FCMG, electronice si arhitectura.
Cannes Lions este cel mai influent eveniment al industriei globale de comunicare. Cu o vechime de 57 de ani, numele acestui prestigios festival a fost asociat cu educatia, inovatia si recompensarea celor mai briliante minti ale planetei comunicatorilor.
In Romania, Cannes Lions este reprezentat de Teodora Migdalovici, consultant in comunicare, ale carei proiecte au fost distinse cu Brand Leadership Award, Global Superachiever Award sau European Excellence Award.
Mai multe pe www.canneslions.ro sau www.thealternativeschool.com
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}