Loredana & Finlandia – doua branduri puternice, fresh, versatile, mereu surprinzatoare
Soarele, placerea de a dansa si bucuria de a iubi au fost elementele care au dus la colaborarea dintre Finlandia si Loredana, pentru ultimul album al artistei – “Sundance”.
Dinamismul, eleganta, spiritul vibrant si dorinta de a se reinventa sunt trasaturi care apropie personalitatea celor doua branduri. Spiritul pozitiv, forta, autenticitatea, experientele unice, inconfundabile, oferite publicului de Finlandia, se regasesc in albumul “Sundance” al Loredanei.
Povestea Finlandia si cea a Loredanei s-au intalnit la inceputul acestui an, cand cele doua branduri au format o echipa pentru realizarea si promovarea noului album al artistei, “Sundance”. Pretuind energia pozitiva pe care soarele, muzica si dansul o transmit publicului, colaborarea dintre Loredana si Finlandia a dat nastere unui sound fresh, energic, diferit. Albumul “Sundance” a fost lansat in cadrul “Finlandia Midnight Sun”, evenimentul care a celebrat soarele finlandez de la miezul noptii, in vara acestui an, in Bucuresti (Fratelli) si Mamaia (The Office si La Cucaracha). Loredana a fost singurul artist strain care a urcat pe scena evenimentului global „Finlandia Midnight Sun” din Finlanda. Prestatia ei a ridicat nivelul de energie in randul celor prezenti, reuniti la Cercul Polar.
Povestea de succes a celor doua branduri a continuat in aceasta toamna, sub platforma lansata anul trecut in Romania “Finlandia – Artist Goes Pure”, care i-a avut pana acum ca invitati pe DJ Ravin (Buddha Bar), Touch & Go si Funkstar Deluxe. Prin concertele de la Brasov (Kasho), Sibiu (Liquid), Cluj (Obsession) si Iasi (Skin), publicul a avut parte de o experienta comuna Finlandia-Loredana. Mixate intr-o maniera senzoriala unica, concertele Loredanei alaturi de Finlandia au imbinat muzica artistei – atat piese deja cunoscute, cat si sound-ul fresh al albumului Sundance – cu gustul distinct al cocktailurilor Finlandia.
“Loredana se exprima in spiritul Finlandia”
Fady Zaidan, Country Manager Brown Forman: “In momentul in care decizi sa asociezi un brand din portofoliul tau cu imaginea unui artist este foarte important sa evaluezi imaginea artistului, valorile pe care le comunica si experienta pe care o ofera. Vorbind de Loredana, ea s-a reinventat tot timpul, a lansat trenduri noi, a fost mereu in top si a oferit intotdeauna bucurie publicului ei. Si mai mult, este un simbol al muzicii romanesti. Iar vorbind despre Finlandia, este un brand premium, cu o imagine unica, avand la randul lui capacitatea de a se reinventa de fiecare data prin versalitatea sa. Finlandia a fost mereu fresh, in tendinte si captivanta. Inca un numitor comun foarte puternic al celor doua branduri este imbinarea dintre traditie si modern, dintre radacini si produs finit. De aceea aceasta formula, la care s-a adaugat primul album in limba engleza al Loredanei – „Sundance”, s-a dovedit de succes, oferind publicului o experienta memorabila… O experienta Loredana – Finlandia. Vom continua aceasta colaborare si in 2010 si vom aduce publicului roman spiritul finlandez al bucuriei de a celebra soarele si natura pura.”
Despre Brown Forman:
Cu mai mult de 4000 de angajati in intreaga lume, Brown Forman face parte din topul 10 al celor mai mari companii de bauturi spirtoase si vinuri la nivel mondial. In Romania, Brown Forman distribuie Jack Daniel’s, vodca Finlandia, Southern Comfort, tequila Herradura, El Jimador, lichiorul Chambord si bourbon-ul Woodford Reserve.
{mosloadposition user10}