Noutate: teste ADN pentru a afla povestea frumuseţii româncelor
L’Oreal Paris România şi McCann Bucureşti lansează campania „Povestea Frumuseţii tale”, o campanie susţinută de marca Accord Parfait, marca de fond de ten numărul unu in lume*. Campania îşi propune să demonstreze diversitatatea frumuseţii româncelor şi adaptabilitatea fondului de ten Accord Parfait la orice tip de frumuseţe, fie ea cu influenţe nord europene, asiatice sau balcanice.
În premieră pentru România, la baza campaniei stau o serie de teste ADN care documentează traseele de migraţie ale strămoşilor fiecărei femei.
Pornind de la faptul că româncele sunt renumite pentru fumuseţea lor, campania „Povestea frumuseţii tale” demonstrează că, datorită contextului geografic şi istoric, româncele sunt foarte diferite în ceea ce priveşte moştenirea genetică.
Astfel, vedete şi jurnalişti din România au facut testul ADN şi au descoperit harta frumusteţii lor. Printre aceştia se numară: Dana Rogoz, Roxana Voloşeniuc, Veronica Paşcu, Camelia Şucu, Diana Enciu, Alina Tănasă, Cristina Bazavan, Alice Bursuc, Anda Brînduşa, Bianca Nuţu.
“Povestea frumuseţii tale” este un proiect care celebrează diversitatea frumuseţii româncelor şi merge pe urmele acesteia ca să îi descopere descendenţa. Suntem un mozaic de frumuseţi, iar rezultatul acestor teste ADN este dovada că tenul nostru este complex, este rezultatul unui mix de influenţe. Proiectul te invită să descoperi traseele de migraţie pe care strămoşii tăi le-au parcurs acum sute, chiar mii de ani, şi să afli ce tipuri de frumuseţe se întâlnesc în ADN-ul tău“, a declarat Sebastian Olar, copywriter McCann Bucureşti.
“De peste 10 ani, Accord Parfait este unul dintre cele mai apreciate fonduri de ten din România. Gama este alcătuită din 8 nuanţe astfel ca fiecare românca să îşi poată găsi fondul de ten care i se potriveşte cel mai bine. În luna Decembrie am vrut să demonstrăm că româncele nu sunt numai frumoase, dar şi diferite. Rezultatul testului de ADN este dovada că tenul fiecaruia dintre noi este complex, fiind rezultatul unui mix de influenţe iar Accord Parfait se potriveşte 100% cu frumuseţea noastră, a declarat Elis Isa, Senior Product Manager L’Oreal Paris România.
De asemenea, în luna decembrie 2013, 8 consumatoare din România vor avea şansa de a câştiga un test ADN gratuit, în cadrul promoţiei organizate de L’Oreal Paris România. Testele vor putea fi câştigate prin tragere la sorţi în urma achiziţionării oricarui fond de ten Accord Parfait. Detalii pe pagina de Facebook L’Oreal Paris: www.facebook.com/loreal.paris.romania
Echipa McCann Bucuresti care a contribuit la această campanie este formată din: Executive Creative Director: Catalin Dobre, Senior Art Director: Ionut Cojocaru, Senior Copywriter: Sebastian Olar, Client Service Director: Dana Hogea; Group Account Director: Doina Ionescu, Sr. Account Executive: Laura Toma; Jr. Account Executive: Alina Mihai; Corporate Communication Manager: Carmen Bistrian; Head of Design: Raluca Negoita, Designer: Roberta Schuster, Senior DTP: Iulian Mihai, Daniel Avramita, Head of Traffic: Liliana Stoicescu, Traffic Manager: Mirela Draghicescu, Senior Traffic Controller: Anca Costache
Echipa L’Oreal Paris Romania: Elis Isa, Senior Product Manager L’Oreal Paris Make-up, Mihaela Munteanu, PR Manager, Gilles Antoine, Country Manager, Alexandru Nicolaica, New Media and Market Intelligence Manager, Andrei Ungureanu, New Media Intern.
* In panelurile de retail, pe piata produselor cosmetice, in 27 de tari, in volum si share YTD, octombrie 2012.