L’Oréal Paris este primul brand de beauty din România care susține o inițiativă locală în Metaverse, prin sponsorizarea aplicației VR, creată special pentru lansarea celui mai recent album al Irinei Rimes: “Acasă”. Albumul a fost compus într-un drum de redescoperire al Irinei, luând țara la pas și făcând muzică ad-hoc prin cele mai frumoase locuri pe care le poate oferi România.
În 3 dintre cele 11 lumi imersive, avatarul Irinei Rimes își va alege o culoare îndrăzneață pentru păr, din noua gamă L’Oréal Paris Préférence Vivid Colours: Rose Gold, Bright Red sau Smokey Grey. Aplicația se va lansa oficial în vara lui 2022.
Colorarea părului, o decizie care pornește cu o experiență virtuală
L’Oréal Paris este un brand pionier în ceea ce privește experiențele virtuale, fiind primul care a lansat încă din 2018 instrumentul de testare virtuală a culorii părului pe propriile platforme online. Astfel, concertul Irinei Rimes din Metaverse a fost ocazia perfectă de expunere a celei mai recente colecții din portofoliul de colorare permanentă, Préférence Vivid Colours, de la L’Oréal Paris. Rezultatul este unul la fel de fantastic precum întreaga lume virtuală creată pentru acest eveniment. Cu această ocazie, brandul a reușit să îi schimbe culoarea părului Irinei chiar în timpul concertului, lucru imposibil de realizat într-un eveniment offline. Un preview al concertului VR poate fi văzut în avant-premieră pe canalul de YouTube al artistei.
“Intrarea în Metaverse, prin conceptul creat de Bogdan Păun, în parteneriat cu Global Records, este un pas firesc pentru L’Oréal, deoarece transformarea digitală este o prioritate și o misiune comună a întregului grup, și suntem cu atât mai mândri cu cât echipa din România este prima la nivel global care a adus brandul L’Oréal Paris într-un concert din Metaverse.”, a declarat Daniela Crăciun-Mercaș, Digital Manager Consumer Products L’Oréal România.
“Tehnologia Préférence Vivid Colours aduce nuanțe intense și îndrăznețe, adresate GenZ și tuturor consumatorilor nativ digitali. Această gamă inspiră curaj și emoție, de aceea concertul Metaverse al Irinei Rimes este cea mai potrivită alegere pentru lansarea în România a noii noastre game.”, a afirmat Robert Chiriță, Product Manager L’Oréal Paris Colorare.
„Irina a fost scanată ca să poată să fie digitalizată și transformată într-un caracter aplicabil în Metaverse, fiind o muncă a zece departamente care au lucrat doar la conturarea caracterului ei virtual, de la ochi, până la haine. Odată cu lansarea acestui album, o să existe și primul concert Metaverse din România. Ba mai mult, urmează să lansăm și o aplicație oficială VR până la finalul verii.”, a susținut Bogdan Păun, Owner NGM Creative.
Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din Robert Chiriță, Product Manager L’Oréal Paris Colorare; Daniela Crăciun-Mercaș, Digital Manager Consumer Products L’Oréal Romania; Ana-Maria Dumitrescu, Jr. Community Manager L’Oréal Paris; Vlad Tudosie, Client Lead Zenith Media, Gabriel Rău, Media Planner Zenith Media; Adriana Popescu, Talent Agent Global Records și Bogdan Păun, Owner NGM Creative.
Albumul “Acasă” este însoțit de un concept vizual care prezintă o lume virtuală ce păstrează ca temă principală natura, dar cu distorsiuni ale realității, precum cele dintr-un vis. Tot conceptul are la bază un concert virtual în Metaverse, în care Irina Rimes călătorește cu o casă zburătoare în jurul lumii din vis.