Cu un an înainte de deschiderea oficială
· Cerere ridicată din partea chiriaşilor internaţionali şi regionali
· Al treilea centru comercial Sonae Sierra din Germania
· 56.500 metri de suprafaţă totală de închiriat şi 177 de magazine
Sonae Sierra, specialistul internaţional în centre comerciale, a anunţat împreună cu partenerul său – Fonciere Euris, chiriaşii celor 177 de magazine din cadrul centrului comercial Loop5. Aflat în prezent în curs de dezvoltare în Weiterstadt, Germania, noul centru comercial se va deschide în toamna acestui an şi reprezintă o investiţie de 265 milioane de Euro.
Cu o suprafaţă totală de închiriat de 56.500 de metri pătraţi şi 177 magazine, Loop5 va oferi o selecţie de magazine în sectorul fashion şi textile ca: Peek & Cloppenburg, cu o suprafaţă de aproximativ 4.500 metri pătraţi, C&A – 3.500 metri pătraţi, H&M – 2.400 metri pătraţi. În rândul chiriaşilor renumiţi din sectorul fashion va fi inclusă şi marca ZAPATA cu un concept multi-brand (980 metri pătraţi), Esprit, s. Oliver, New Yorker şi Bestseller. Specialistul în încălţăminte, Dielmann din Darmstadt (1.400 metri patrati) va oferi o selecţie diversă şi atractivă de încălţăminte alături de DEICHMANN şi ROLAND. În domeniul electronic, Saturn va oferi în cei 4.500 de metri pătraţi ai magazinului său o gamă variată de produse de ultima generaţie.
Loop5 va găzdui şi magazine cu produse alimentare – ALDI SÜD. Se va deschide farmacia dm-drogerie markt cu o suprafaţă de peste 600 metri pătraţi şi magazinul sportiv INTERSPORT – cu o suprafaţă de 1.400 metri pătraţi. Noul centru comercial va găzdui librăria Thalia – 2.000 metri pătraţi şi parfumeria Douglas – 440 metri pătraţi. De asemenea, vizitatorii noului centru comercial vor putea mărcile: Tommy Hilfiger, Marc O’Polo, GERRY WEBER, BiBA, G-STAR, Swarovski, Fossil si GUESS.
Suplimentar, Loop5 va oferi 17 restaurante şi cafenele vizitatorilor, care se pot bucura de brand-uri precum NORDSEE, specializat în produse de peşte, HOTALO – restaurant cu specific asiatic sau restaurantele italieneşti Leonardo şi Pizza Point. Hikari va prezenta un concept nou de teppanyaki, la fel şi Coa – restaurant cu specific asiatic, din Frankfurt.
În plus, Loop5 va oferi spaţii pentru comercianţi locali şi regionali ca de exemplu: bijuteria Techel din Darmstadt, magazinul pentru copii Faix & Sohne din Darmstadt, brutăria Bormuth şi măcelaria Hamm din Griesheim. Vereinigte Volksbank Weiterstadt va opera un centru financiar (aproximativ 300 metri pătraţi) oferind o întreagă serie de servicii financiare. În prezent, se continuă discuţiile cu potenţiali chiriaşi regionali.
“Suntem foarte fericiţi pentru succesul operaţiunilor noastre in Germania. Dorim să intărim prezenţa noastră cu centre comerciale noi, moderne şi inovatoare. Loop5 este un exemplu notabil pentru o acceptare a conceptului nostru de către chiriaşi”, declară Alvaro Portela, CEO Sonae Sierra.
Dirk Nadig, Manager de Dezvoltare Sonae Sierra pentru Loop5, asigură că: “Loop5 va deveni destinaţia ideală de shopping şi petrecere a timpului liber pentru mai mult de un milion de locuitori din zonele învecinate. Tema acestui centru comercial este aviaţia – temă care se reflectă în design şi arhitectură, unde vizitatorii sunt ghidaţi prin zonele de “aviaţie contemporană” şi “pioneri ai zborului”, acestea fiind unite printr-un mall “jet age” creând o ambianţă unică, care combină perfect shopping-ul cu relaxarea şi distracţia”.
Localizat la ieşirea de pe autostrada A5 care leagă Frankfurt şi Darmstadt de Wiesbaden, Loop5 oferă peste 3.000 de locuri de parcare.
Un centru comercial ecologic
Ca toate centrele comerciale dezvoltate de Sonae Sierra, Loop5 va fi construit conform Sistemului de Administrare a Mediului Înconjurător, fiind certificat cu strandardul ISO 14001 încă din faza de construcţie. Cea mai importantă caracteristică a centrelor comerciale ecologice este să minimizeze impactul asupra mediului înconjurător a construcţiilor şi operaţiunilor noilor centre comerciale. Ca parte a responsabilităţii corporatiste, Sonae Sierra se concentrează pe dezvoltarea economică luând în considerare responsabilităţile sociale şi de mediu, securizând astfel dezvoltarea durabilă a companiei. De altfel, ca recunoaştere a meritelor sale in această direcţie, in octombrie 2008, Sonae Sierra a câştigat “Green Thinker Award” la târgul imobiliar Expo Real. Acest premiu a recompensat cele mai bune strategii de responsabilitate de companie şi mediu, analizând cei mai buni 100 de dezvoltatori imobiliari din Europa.
{mosloadposition user10}