Compania Marathon Distribution Group lansează două branduri de pâine pe piață. “Îndesata cu semințe” și “Dospita bavareză” vor fi disponibile cumpărătorilor începând cu luna noiembrie. Acestea se adresează uneia dintre cele mai importante nevoi ale românilor și anume plăcerea unei mese bune, alături de o pâine de calitate.
Partea de branding și comunicare a fost încredințată agenției de publicitate Logo Bigger. Echipa de creație a avut o misiune grea, aceea de a defini identitatea celor două produse – nume și sloganuri, logotipurile și package design-urile și de a construi campaniile de comunicare pentru cele două mărci proaspete.
Mai multe detalii despre Îndesata cu semințe și Dospita bavareză pe www.indesata.ro și www.bavareza.ro.
Compania Marathon Distribution Group lucrează cu mărci de talie mondială ca Pakmaya (Turcia), Unifine Food & Bake Ingredients (Germania), Komplet Abel & Schäfer (Germania), Komplet-Mantler (Austria), Cuore Emiliano (Italia), Orkla Foods (Norvegia) sau Agrana (România).
Logo Bigger semnează proiecte de comunicare pentru companii ca Petrom, Walmark, Danone, Bell Bucharest, Next Capital sau Galeria Buhara. Portofoliul agenției include și proiecte culturale și sociale (vezi mai multe pe www.logobigger.ro).