Agenția de publicitate Logo Bigger semnează realizarea pachetelor cadou pentru Elmiplant, care au fost lansate în luna octombrie. Gift Set-urile pot fi găsite în supermarket-uri, hipermarket-uri și farmacii pe toată perioada sărbătorilor de iarnă. Doamnele își vor putea alege cadoul potrivit în funcție de tipul de ten, dar și de vârstă.
Matei Arnăutu, Art Director Logo Bigger, spune că: “Misiunea noastră a fost să facem astfel încât ambalajul să transmită ideea de «pachet cadou». Ne-am dorit să creăm o formă cât mai atrăgătoare, respectând cerințele clientului legate de împărțirea pe categorii de vârstă. Am studiat competiţia în magazine și farmacii ca să vedem cum am putea să facem diferența între produsele Elmiplant și cele concurente. Nu am omis în studiul nostru produsele din afara categoriei cosmetice, dar care transmiteau ideea de cadou."
Elmiplant ocupă locul 26 în topul brandurilor românești realizat de revista BIZ în 2011 și aparține grupului elen Sarantis, activ în Europa Centrală și de Est. Formulele produselor sunt bazate pe ingrediente naturale și nu conțin parabeni – conservanți adesea disputați la nivel mondial în industria cosmetică (vezi mai multe pe www.elmiplant.com).
Logo Bigger semnează proiecte de comunicare pentru companii ca Petrom, Walmark, Danone, Bell Bucharest, Next Capital sau Galeria Buhara. Portofoliul agenției include și proiecte culturale și sociale (vezi mai multe pe www.logobigger.ro).