McCann Erickson România, Graffiti BBDO și Headvertising & Skepsis semnează cele mai creative lucrări în luna iunie, conform membrilor Art Directors Club România.
Campania realizată de McCann Erickson România pentru brandul Mastercard se numește “Gianluigi Buffon gives a Priceless Surprise to his #1 fan”. Fanul lui Buffon, unul dintre cei mai buni portari din lume, își tatuează fața idolului său din fotbal. Reclama prezintă momentul în care Buffon îi oferă acestuia supriza vieții sale. Numărul de vizualizări pe YouTube a trecut de 90.000. Conceptul este semnat de Costin Bogdan, Senior Copywriter McCann Erickson România.
“Multe branduri se îngrămădesc pe fotbal și muzică pentru a crea o asociere relevantă pentru audiență. Și puține reușesc să facă ceva interesant și memorabil. Când un fotbalist ca Buffon își tatuează pe braț chipul unui fan e ceva nemaipomenit, aparte – în linie cu madnessul de care vorbește brandul Mastercard. O experiență de brand puternică. Bravo Mastercard și “nebunilor” care au propus și implementat așa ceva”, declară Ema Priscă, Independent Creative Director & membru ADC*RO.
Corso a lansat campania „Of Corso că eşti Corso”, care este prima semnată de Graffiti BBDO de la câştigarea contului de creaţie. Campania cuprinde cinci spoturi cu același concept creativ. Dintre acestea, „Păsările” și „Șarpele” au obținut locul al doilea în topul ADC*RO. Ambele au fost vizualizate de câte 200.000 de ori pe YouTube. Echipa de creație este formată din Cristina Panaitescu, Irina Iliescu, Răzvan Alexandrescu // Art Director și Ionuț Iordache, Alex Badarau, Monica Felea // Copywriter.
Headvertising & Skepsis au dezvoltat pentru NN ideea „Colecta de pupici”, cu care câștigă locul al treilea în top. Ca parte a campaniei de lansare a asigurării de sănătate, NN a amplasat în Băneasa Shopping City din București o instalație de donat pupici în beneficiul copiilor din orfelinate și al celor aflați în prag de separare de familie, de care are grijă Hope and Homes for Children. Pentru fiecare pupic donat de vizitatori, NN va dona la rândul său câte 1 euro Fundației.
Andrei Beşliu, Art Director, și Rafaela Beldie, Copywriter, de la Headvertising & Skepsis sunt oamenii din spatele campaniei.
Următoarele trei mențiuni sunt Muzeul Corupției din România de la Kinecto Isobar pentru Uniunea Salvați Bucureștiul, Însetează-te! de la FCB Bucharest pentru Bucovina și Groupama Asigurări 2016 Continuitate de la Leo Burnett & Target pentru Groupama Asigurări.
Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate.
Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate, traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.
Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.