intr-o campanie semnata de Rusu+Bortun
Cu ocazia Zilei Îndrăgostiţilor, Local Colonial i-a provocat pe tineri să ofere părinților un cadou cu beneficii pentru ambele „tabere”, într-o campanie semnată Rusu+Borţun Brand Growers. Adolescenții le-au putut face cinste părinților cu o cină de Valentine’s Day la noul restaurant de pe Covaci 19, pentru ca și ei să se poată bucura, la rândul lor, de o seară romantică acasă.
În timp ce majoritatea campaniilor de Sfântul Valentin se adresează doar cuplurilor, demersul Local Colonial îşi propune să consolideze, totodată, relaţiile dintre membrii unei familii. Conceptul creativ s-a inspirat din dorinţa de a apropia într-o manieră diferită aceste două generaţii, pentru care convieţuirea sub acelaşi acoperiş aduce, deseori, bariere la capitolul “intimitate”. Răspunsul? Crearea unei situaţii win-win, în care tinerii să ofere o surpriză neașteptată părinților și, în același timp, să se poată bucura de o seară alături de perechea lor, fără a fi deranjați.
Pe 14 februarie, Local Colonial a oferit un cadru cu adevărat romantic, pe acorduri de Jazz Brazilian şi Bossa Nova, împreună cu formaţia Breeze. Invitații s-au bucurat de un meniu special, pregătit de Manuela Paraschivescu, chef-ul restaurantului, cu studii gastronomice la „Gregoire Ferrandi École de Cuisine”, școala franceză de artă culinară.
Ca rezultate ale campaniei, pagina de Facebook a Local Colonial a înregistrat săptămâna trecută cel mai mare nivel de popularitate de la lansarea ei, în decembrie 2013, iar restaurantul a fost rezervat integral.
“Local Colonial este un proiect special pentru noi, întrucât am fost şi client, şi agenţie în acelaşi timp. După mai multe colaborări pe partea de identitate şi comunicare, ne-am bucurat de încrederea investitorului şi am construit de la zero o nouă experienţă pentru publicul bucureştean. Brandul Local Colonial crede că românii trebuie să călătorească, să cucerească lumea şi să se întoarcă acasă pentru a împărtăşi experienţele culinare şi muzicale cu ai lor. Chiar dacă este un local care se adresează unui public matur, de Valentine’s Day ne-am propus să schimbăm puţin ritmul comunicării dintre părinţi şi copiii lor adolescenţi”, povesteşte Cătălin Rusu, Creative Director & Managing Partner Rusu+Borţun.
Campania a inclus componente de Social Media, print şi PR.
Local Colonial nu este numai primul restaurant colonial din Bucureşti, ci şi primul de acest fel din istoria românilor şi din Centrul Istoric. După veacuri de cotropire, restaurantul de pe strada Covaci îşi propune să-i inspire pe români să colonizeze imperiile coloniale şi să aducă acasă “prada culinară” de peste mări şi ţări.
Conceptul de business şi identitatea sunt semnate de Rusu+Borţun Brand Growers, designul interior – de Corvin Cristian, componentele de digital şi Social Media aparţinând Rusu+Borţun Cyber Growers.
Echipele care au colaborat la dezvoltarea şi implementarea campaniei de Valentine’s Local Colonial:
Din partea Rusu+Borţun Brand Growers: Mihaela Neatu şi Mircea Crăciun – Senior Creatives, Luiza Olaru – Production Manager, Anca Uscăţescu – Senior Graphic Designer & DTP şi Cătălin Rusu – Creative Director & Managing Partner.
Din partea Rusu+Borţun Cyber Growers: Cristina Volentiru – Digital Project Manager, Adrian Radu – Senior Developer şi Gabriel Kirmaier – Designer.
Din partea Local Colonial: Bogdan Lucov – Fondator, Cătălin Rusu – Consultant, Francisca Cotruţa – Manager, Gabriela Enescu – Director Executiv, Manuela Paraschivescu – Chef.
Din partea People Public Relationships Agency: Tudor Dăescu – Managing Partner, Maria Constantin – PR Executive.
Detalii despre Local Colonial pe www.facebook.com/localcolonial.