Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Livrarile UPS de sarbatori vor depasi 34 de milioane de colete la nivel global in perioada de varf

UPS

UPS România pregatită pentru Black Friday şi pentru perioada sărbătorilor de iarnă

Cu ocazia perioadei cumpărăturilor de sărbători care se apropie, UPS a anunţat că se aşteaptă să livreze peste 29 de milioane de colete la nivel global în data de 17 decembrie, zi de vârf în cadrul activității companiei. În acest an, sunt numai 25 de zile de cumpărături între perioada Black Friday şi Crăciun, cu şase mai puţin decât anul trecut, ceea ce înseamnă că este cel mai comprimat sezon din 2002 până în prezent. Per ansamblu, UPS anticipează că volumul zilnic în sezonul de vârf va creşte cu 8% în acest an.

Potrivit reprezentanţilor UPS România, în special în această perioadă de vârf pentru cumpărături, durata de livrare rămâne un element cheie atunci când se iau decizii în alegerea partenerului pentru trimiterea la timp a pachetelor în această perioadă. Atât serviciile express, in trafic aerian, cât și serviciile non-express, in trafic rutier,, sunt folosite de clienții UPS, în funcție de necesitatile de transport, timpul de livrare dorit sau bugetul alocat trimiterilor.

Perioada Black Friday va fi imediat urmată de perioada de vârf a anului, ‘UPS peak season’, când volumul maxim de livrări în perioada sărbătorilor de iarnă va avea efecte directe și asupra cifrei de afaceri. În timpul sezonului de vârf, de Crăciun, UPS implementează strategia "toți oamenii pe punte" , ceea ce înseamnă că atât managementul, cât şi angajaţii din România şi din întreaga lume îşi suflecă mânecile şi ajută la livrarea coletelor în această perioadă aglomerată a anului.

În România, și în multe țări din Europa, cea mai mare parte a volumului de expedieri în perioadele Black Friday și de vârf (Peak Season) este determinată de creșterile înregistrate în sectoarele e-commerce și B2C, iar segmentul IT&C și cel al confecțiilor, încălțămintei sau produselor de uz casnic vor fi preponderente în livrările generate de Black Friday și de sezonul de vârf, apreciază reprezentanţii UPS România.

În prezent, flota de livrare a UPS România include aproximativ 60 de mașini (vehicule ale UPS și cele ale subcontractorilor), dintre care 24 de mașini de curierat UPS deservesc Bucureștiul. În România, întrucât volumul livrărilor a crescut, UPS și-a extins parcul auto de la 45 de autovehicule în 2011, la 60 în prezent. De asemenea, există 2 avioane dedicate, care operează exclusiv pentru UPS: unul pe aeroportul din București, iar celalalt pe aeroportul din Timișoara, care aduc volumul de import in tara si preiau volumul de export. Centrul regional UPS din Koln, Germania, este nodul aerian pentru toate livrarile UPS în Europa și în restul lumii.

Centrul principal UPS România este situat în incinta Aeroportului Otopeni, Bucureşti, si are o suprafaţă de 2.500 m2. Aici compania desfășoară operaţiuni aeriene si rutiere de expediere,, sortare, depozitare, logistică şi distribuţie. Centrul deservește 60% din teritoriul României și are o capacitate maximă de sortare care depăşeşte 4.000 de colete pe oră.

În România, UPS deține 2 unități de expediere pentru colete mici și un spaţiu de depozitare cu o suprafaţă de peste 1.300 m² în incinta centrului din Aeroportului Otopeni pentru serviciile prestate de divizia cargo și logistică a companiei, UPS Supply Chain Solutions (SCS). UPS SCS oferă soluții logistice, de distribuție si transport al marfurilor pe toate căile: aerian, rutier, maritim, precum si servicii de brokeraj vamal.

Bucuresti, 26.11.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.