Creșterea puternică din prima jumătate a anului 2021 se datorează diversificării portofoliului de produse și strategiei OnePlus în regiunile-cheie
Brandul de tehnologie globală OnePlus a raportat astăzi o creștere de 257% a livrărilor de smartphone-uri OnePlus la nivel global în prima jumătate a anului 2021(1), comparativ cu perioada similară din 2020. Compania a obținut o creștere semnificativă a vânzărilor pe fiecare dintre piețele sale cheie în prima jumătate a anului, inclusiv Statele Unite, Europa, India și China, datorită portofoliului de smartphone-uri care include cea mai recentă serie flagship – seria OnePlus 9 – precum și noile dispozitive mid-range – seria Nord și Nord N.
În 2020, OnePlus a anunțat o nouă strategie de afaceri bazată pe extinderea portofoliului de produse prin introducerea liniei Nord, oferind astfel experiența OnePlus unei baze de utilizatori mai largi, pe mai multe segmente de preț.
Pete Lau, fondatorul OnePlus, a declarat: “În ciuda provocărilor globale, 2020 a fost un an remarcabil pentru OnePlus, deoarece ne-am actualizat strategia și ne-am extins baza de utilizatori. Anul acesta am continuat să ne consolidăm linia de flagship-uri printr-un pas important – construirea unui sistem de camere cu adevărat premium pentru OnePlus 9 și 9 Pro. De asemenea, am introdus produse și mai accesibile: linia de device-uri OnePlus Nord. Creșterea pe care o vedem acum demonstrează că abordarea noastră de a oferi o experiență premium la prețuri competitive este în conformitate cu nevoile comunității noastre.”
OnePlus este brandul cu cea mai rapidă creștere pe piața smartphone-urilor din SUA în primul semestru al anului 2021, cu un avans de 428%(2) față de H1 2020; rezultatele au fost generate de seria OnePlus 9 și de noua serie OnePlus Nord N. Peste 1 milion de dispozitive din seria Nord N au fost vândute din ianuarie 2021, în această regiune.
În Europa, OnePlus se numără printre primele cinci branduri de smartphone-uri. În același timp, OnePlus este brandul cu cea mai rapidă creștere în trimestrul II din 2021, cu o creștere anuală de 304%(3), determinată de gama largă de produse.
În India, OnePlus este din nou lider pe piață pe segmentul smartphone-urilor premium, realizând o creștere anuală de 229% pentru cel de-al doilea trimestru din 2021(4). De asemenea, OnePlus a condus segmentul de piață al smartphone-urilor premium 5G cu o cotă de piață de 48% în India, potrivit datelor recente din Counterpoint Research India Smartphone Tracker pentru Q2 2021. OnePlus 9 și OnePlus 9 Pro au fost în top 3 cel mai bine vândute smartphone-uri din segmentul ultra-premium (INR>45K).
Pe piața din China, unde este disponibilă doar seria flagship OnePlus 9, OnePlus a înregistrat o creștere de 124% a livrărilor în primul semestru al anului 2021, comparativ cu perioada similară a anului trecut(5).
(1). OnePlus
(2). Counterpoint US Online-Offline Channel Share Tracker
(3). Counterpoint Research Market Pulse
(4). Counterpoint Research India Smartphone Tracker Q2 2021
(5). OnePlus