În această perioadă de criză, restaurantele locale au mari dificultăți în a-și desfășura activitatea și în a supraviețui impactului provocat de Covid-19.
Tocmai de aceea, cât noi #stămacasă, este extrem de important să sprijinim businessurile locale în efortul lor de a gestiona efectele crizei, de la scăderea vânzărilor și restrângerea activității, până la suspendarea temporară a afacerii sau chiar închiderea ei.
Din acest motiv, Uber Eats a decis ca, începând de astăzi, să renunțe la taxa de livrare pentru toți utilizatorii din România și din multe alte piețe din Europa Centrală și de Est, până pe 22 martie.
Pentru a beneficia de livrare gratuită pentru 10 comenzi, utilizatorii trebuie să activeze codul promoțional LIVRAREGRATUITA.
Mai jos găsești o declarație a directorului Uber Eats din Europa de Nord, Centrală și de Est – Charity Safford – alături de alte informații care sperăm să vină în ajutorul tuturor celor care folosesc platforma în următoarele săptămâni:
Charity Safford, Director Uber Eats Europa de Nord, Centrală și de Est: Având în vedere că majoritatea clienților aleg să stea acasă, vrem să fim alături de comunitățile din România și să le sprijinim în această perioadă dificilă.
Am început să informăm utilizatorii despre cum pot solicita în aplicație ca mâncarea să le fie lăsată în fața ușii și am renunțat la taxa de livrare pentru ca mâncarea să ajungă la destinație în siguranță și simplu, iar cererea pentru restaurantele locale să crească.
Informații de context, fără citare:
• Utilizatorii Uber Eats au posibilitatea de a introduce în aplicație instrucțiuni specifice pentru livrare, precum “vă rog să lăsați comanda la recepție” sau “vă rog să lăsați comanda în fața ușii”. Ca răspuns la îngrijorările legate de coronavirus și a tendinței de a limita contactul direct, am început să îi informăm pe utilizatori în legătură cu aceste opțiuni și, în același timp, grăbim dezvoltarea de noi funcționalități care să facă acest proces chiar mai simplu decât este deja. Sperăm ca acest lucru să vină în ajutorul tuturor celor care folosesc platforma în următoarele săptămâni.
• Știm că industria restaurantelor se confruntă cu provocări noi și imprevizibile pe măsură ce coronavirusul continuă să se propage. Livrarea mâncării poate ajuta restaurantele să gestioneze mai ușor restrângerea activității sau chiar închiderea locației pentru o perioada nedeterminată. Avem o echipă dedicată pentru restaurantele care își doresc să devină parteneri și analizăm diferite modalități prin care putem sprijini restaurantele din toată lumea, așa cum este livrarea gratuită. Din acest motiv, am decis să renunțăm la taxa de livrare pentru toți utilizatorii din România și din multe alte piețe din Europa Centrală și de Est până pe 22 martie. Pentru a beneficia de livrare gratuită pentru 10 comenzi, utilizatorii trebuie să activeze codul promoțional LIVRAREGRATUITA, care este vizibil în aplicație și care le este trimis și prin e-mail.
• Am informat curierii la nivel global și le-am oferit sfaturi bazate pe informații din partea Centrului pentru Prevenirea și Controlul Bolilor despre cum să evite îmbolnăvirea. Aici sunt mai multe informații despre măsurile și sfaturile noastre.
• Analizăm noi modalități prin care Uber și Uber Eats pot fi alături de comunitățile locale în această perioadă dificilă.