Honda Motor Europe lansează astăzi ‘Live Every Litre’, un proiect care aduce cliențlilor din Europa noul hibrid sport CR-Z. Autoturismul va fi echipat cu camere care vor înregistra experienţele participanţilor în călătoriile sau provocările de-a lungul Europei. De asemenea, Claudio Von Planta, producătorul elveţian de film, câştigător al numeroase premii, va filma aventurile acestora, pentru a realiza un documentar unic.
Modelul CR-Z va fi urmat îndeaproape de Claudio şi de echipa sa pe perioada în care participanţii călătoresc în cadrul evenimentului sau pe perioada călătoriei pe care şi-au dorit întotdeauna să o realizeze. Toate reacţiile, emoţiile şi experienţele lor vor fi captate de camere şi montate într-un film specific referitor la această călătorie. Documentarul va include poveştile unice ale diverselor grupuri care iau parte la campania ce le oferă şansa de a fi implicaţi în acest proiect grandios.
Evenimentul va avea loc în luna mai a acestui an, înainte ca modelul CR-Z să fie pus în vânzare, oferind astfel publicului posibilitatea fără precedent de a avea acces la primul hibrid manual cu 6 viteze din lume. Evenimentul va da posibilitatea europenilor de a vedea, iar pentru participanţii norocoşi de a experimenta noul coupe. Noul hibrid sport este foarte potrivit pentru o asemenea misiune, dupa cum explică Ken Keir, Senior Vice President al Honda Motor Europe: “Considerăm că versiunea CR-Z este vehiculul perfect pentru această campanie activată în social media, deoarece combină nivelul de emisii scăzute cu o experienţă distractivă. Capacitatea de a modifica dinamica autoturismului cu ajutorul sistemului de condus cu 3 moduri al CR-Z va oferi personajelor filmului nostru plăcerea de a conduce în oraşe sau pe drumurile din afara oraşelor.”
Pentru a avea o şansă de a participa la acest grandios proiect sustinut de social media, doritorii trebuie să se înscrie pe www.liveeverylitre.com, unde pot opta pentru tipul de călătorie, provocare sau traseu pe care doresc să le urmeze la volanul unui CR-Z. Aceste experienţe sunt generate în totalitate de utilizator, care poate doreşte să o ceară în căsătorie pe prietena sa la Paris, să îşi ia trupa pentru a cânta la un eveniment de caritate, să caute o rudă de mult pierdută de-a strămoşilor săi ori doar să se plimbe pe drumurile la care a visat mereu.
Odată ce au aplicat, ei îşi pot promova experienţele online prin canalele social media pe care le aleg. Prin website-ul Live Every Litre ei pot descărca widget-uri pentru a face cunoscută experienta şi prietenilor, familiei, colegilor sau comunitătilor. Regizorul va lucra împreună cu un grup independent de bloggeri care se va alătura campaniei noastre pentru a alege distribuţia finală, pe baza poveştilor vizionate care au fost apreciate şi preferate de public .
Honda sparge tiparele cu Live Every Litre, aşa cum spune Laura Price, PR Executive în cadrul Honda Motor Europe: “Live Every Litre va oferi consumatorilor de media online şansa de a face ceva unic şi diferit. Sperăm să dăm oamenilor posibilitatea de a-şi satisface ambiţiile şi de a experimenta ceva ce nu pot face în viaţa de zi-cu-zi. Mare parte din această campanie se va baza pe impresiile de grup, cu participanţi şi alte persoane online stabilind rezultatul final, ceea ce face ca acest proiect să fie atât de interesant.”
Rutele şi călătoriile care vor face parte din proiectul Live Every Litre nu vor fi decise până când toţi potenţialii participanţi nu vor completa aplicatia lor pe website şi până ce comunitatea nu va vota. Sesiunea pentru completarea aplicațiilor se va deschide imediat şi se va închide la data de 15 martie 2010, cu începutul călătoriei stabilt pentru luna mai, iar fanii vor putea viziona aventura în transmisie directă pe site-ul Live Every Litre.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}