Anul școlar începe cu un nou rebranding semnat de Storience (www.storience.ro): fosta grădiniță și școală Little London devine Avenor College. Rebrandingul marchează evoluția de la o simplă grădiniță în urmă cu zece ani la o instituție ce cuprinde grădinița, toate clasele primare și gimnaziale și, din 2015, liceul.
Proiectul de rebranding a început în primăvara lui 2013 cu un audit de brand, urmat de formularea strategiei, de crearea noului nume și a identității vizuale, precum și de design-ul noului site (www.avenor.ro) și a unor materiale de comunicare și signalectică.
„Numele Avenor vine de la avenir (fr. viitor) și avenue (en. drum), spunând într-un mod original drumul spre viitor. Completat de noua deviză a colegiului – „creatori de viitor” – acesta vorbește despre grija profesorilor și managerilor școlii de a crește oameni dezvoltați pe toate planurile (profesional, social, emoțional și fizic) și capabili să facă față unui viitor imprevizibil”, spune Ștefan Liuțe, director de strategie, Storience.
„Numele și identitatea Little London, potrivite pentru o instituție care a început ca grădiniță, fuseseră depășite de realitate, așa cum hainele rămân mici unui copil devenit adolescent. Noua identitate Avenor College aduce maturitatea și prestanța de care au nevoie elevii mai mari pentru a se simți mândri de școala lor”, completează Adriana Liuțe, managing partner, Storience.
„Obiectivul nostru a fost atins: avem un nume nou cu un potențial fantastic pentru că e plin de simboluri, este ușor de reținut, are sonoritate britanică dar are înțelesuri în orice limbă internațională, are o vibrație pozitivă, te duce cu gândul la un spațiu plăcut în care vrei să înveți și să trăiești. Ne regăsim în acest nou nume”, spune Diana Segărceanu, director executiv Avenor College.
Logo-ul Avenor, în forma unei stele cu foarte multe și colorate colțuri, simbolizează o intersecție: spațiul în care se întâlnesc și se formează individualități diferite și frumoase, reprezentate de dungile colorate. Ele sunt copiii, părinții și profesorii de la Avenor, care formează o adevarată comunitate. Steaua Avenor înseamnă și creativitate, pentru că îmbină simetria și asimetria, libertatea și ordinea, spațiul alb și culorile pentru a crea un simbol la fel de vibrant ca viața din comunitatea colegiului.
Pentru agenția de branding Storience, acesta este al doilea rebranding din domeniul educației după cel al Shakespeare School, premiat la concursul internațional Transform Awards in 2013.
„Când i-am ales pe cei de la Storience pentru procesul de rebranding, eram asemenea unui elev în pragul unui mare examen din viața lui, dornici să trecem în următoarea etapa a maturizarii noastre, dar plini de emotii, temeri, intrebari. Sper ca elevii nostri sa se simta la fel de bine calauziti pe drumul lor de catre Avenor College, cum ne-a calauzit Storience pe noi in procesul de rebranding”, spune Diana Segărceanu, director executiv Avenor College.
Odată cu rebrandingul, Avenor College a inaugurat un nou campus, construit la standarde occidentale.
Echipa proiectului:
Audit de brand, strategie de brand și nume: Ștefan Liuțe, Adriana Liuțe, Maria Dumitriu
Direcție creativă: Ștefan Liuțe, Adriana Liuțe, Andrei Robu
Design de identitate: Andrei Robu
Web design: Alexandru Gugurel, Doru Sână
Front-end design: Ștefan Gugurel