Lay’s lansează campania internațională de fotbal 2020, în parteneriat cu UEFA Champions League
Lay’s, brandul de snack numărul 1 în lume, lansează astăzi campania sa, din anul 2020, dedicată fotbalului, cu o reclamă explozivă, plină de energie, având în centru trei mari staruri ale sportului rege. Obiectivul principal al campaniei este să celebreze parteneriatul Lay’s cu UEFA Champions League, care se desfășoară până în anul 2021.
Spotul de 60 de secunde îi surprinde pe Lionel Messi, de șase ori câștigător al Ballon d’Or, campionul mondial Paul Pogba și câștigătoarea UEFA Women’s Player, în 2017, Lieke Martens, lăsându-se captivați de foșnetul apetisant al deschiderii unei pungi Lay’s de către un suporter, cu doar câteva secunde înainte de începerea meciului.
În momentul în care întregul stadion aude sunetul crocant al primului chips, toate privirile se mută de la centrul terenului spre punga de Lay’s, dând startul unei curse către delicioasele chipsuri, pe fundalul unei melodii energice din anii ’50.
Ca să nu piardă acțiunea, celebrii jucători se alătură spectatorilor, generând o adevărată cursă, cu scopul de a ajunge la punga ispititoare. Pogba alearga de pe teren și urcă peste rândurile de scaune ale tribunei, Martens sare pe fereastra studioului de transmisiuni, iar Messi, prins de o cameră video suspendată ajunge într-un final sa ia un chips.
Lionel Messi: „Ca întotdeauna, este o plăcere să fac parte din campania Lay’s. Sunt in parteneriat cu Lay’s de mai mulți ani și, ca de fiecare dată, așteptările mi-au fost depășite. Ideea de a mă deplasa cu o cameră video suspendată, pentru a ajunge la punga de Lay’s, este cu siguranță, o acrobație originală.”
Lieke Martens: ”Filmarea spotului, pentru Lay’s a fost o experiență extraordinară. Ador spiritul jucăuș și amuzant al brandului, atât de bine conectat cu cel al fotbalului. Sunt entuziasmată că fac parte din această campanie și sper că și fanii o vor aprecia.”
Paul Pogba: ”Sunt absolut încântat să fac parte, pentru prima oară, dintr-o campanie Lay’s. Este o reclamă distractivă, alertă, și ador muzica aleasă. Chiar dansez de bucurie, atunci când sunt primul care pune mâna pe un chips!”
În plus, față de spot, Lay’s a surprins câteva momente exclusive, cu fiecare jucător. Filmările din culise demonstrează că nici măcar o pasă surprinzătoare nu poate distrage atenția de la o un Lay’s delicios.
În plus, Lay’s vine cu un design nou pentru pungile sale, cu o ediție specială UEFA Champions League și cu un ambalaj dedicat fiecărei celebritati de fotbal din campanie.
Sebnem Erim, vicepreședinte, Marketing, Global Foods, PepsiCo a comentat: „Știm că Lay’s și fotbalul sunt două ”ingrediente” care întotdeauna aduc oamenii laolaltă. În acest an, am dorit să intensificăm energia și să arătăm ce s-ar putea întâmpla atunci când o pungă de Lay’s poate mobiliza un stadion întreg, la un meci UEFA Champions League.
Această campanie aduce în prim plan calitățile brandului Lay’s și evidențiază cât de departe pot ajunge oamenii, fie ei spectatori sau fotbaliști de talie mondială, pentru a ajunge la cea mai populară gustare din lume!”
Campania se lansează la nivel global și va putea fi remarcată și în România, începând cu luna aprilie, fiind susținută pe plan local de Ianis Hagi, sportiv foarte apreciat de către publicul român.
În plus față de noul spot și pungile Lay’s cu design dedicat, campania de comunicare va fi susținută și de materiale cu tematica UEFA Champions League, precum și conținut relevant, pentru publicul țintă din România, în mediul digital, outdoor și alte activități de comunicare.