Lindab România a demarat o campanie de promovare a sistemului de jgheaburi şi burlane sub conceptul – „Lindab Rainline. Frumuseţea vine din exterior”.
Dezvoltată în colaborare cu agenţiile de publicitate Brand Factory şi GAV Scholz&Friends Bucureşti, campania se va desfăşura în două etape, aprilie-mai şi august-septembrie 2008 şi va fi implementată printr-un mix de canale de comunicare: TV, Internet, print, outdoor şi punctele de vânzare ale partenerilor. De asemenea, a fost creat www.rainline.ro, un site dedicat sistemului Lindab de drenare şi colectare a apelor pluviale. „Ne-am propus ca, începând de anul acesta, să promovăm intens segmentul de jgheaburi şi burlane Lindab Rainline printr-o campanie dedicată de imagine, în concordanţă cu activitatea Grupului Lindab, lider mondial în fabricarea şi comercializarea sistemelor de drenaj din oţel”, a declarat Andrei Sulyok, Director General Lindab România.
„Lindab Rainline este un sistem complex, disponibil într-o gamă de opt culori vii. Dincolo de avantajele estetice, cei interesaţi pot să afle de pe www.rainline.ro informaţii importante legate de avantajele funcţionale, precum şi orice alt detaliu referitor la achiziţionare, instalare sau întreţinere”, a completat Ioan Farcaş, Director Dezvoltare Produse, Divizia Profile.
Web-site-ul campaniei permite testarea virtuală a compatibilităţilor de culoare dintre faţadă, acoperiş şi sistemul de drenaj, facilitând astfel alegerea. De asemenea, acesta face posibilă calcularea asistată a cantităţii de material necesare pentru o lucrare de construcţie sau de renovare, în funcţie de tipul de casă, tipul de acoperiş şi dimensiunile acestuia.
Sistemul Lindab Rainline se distinge prin rezistenţa în timp la condiţiile meteorologice, protecţie anticorozivă foarte bună, flexibilitate, uşurinţa instalării şi îmbinare 100% etanşă.
{mosloadposition user10}