Lindab a primit in luna decembrie distinctia de Superbrand, titlu prestigios ce atesta recunoasterea marcii de catre consumatorii romani. Lindab obtine acest titlu pentru a doua oara, dupa premiera din 2006 si are o importanta cu atat mai mare cu cat recunoasterea vine de aceasta data din partea clientilor. Studiul Superbrands analizeaza cele mai cunoscute branduri la nivel local in tari din intreaga lume. In acest an, in Romania, au fost analizate 1150 de branduri, dintre care doar 300 de marci din aproape 25 de domenii de activitate s-au calificat pentru statutul de Superbrand 2010.
“Acest rezultat confirma faptul ca ne-am ghidat dupa o strategie corecta, inca de la intrarea pe piata din Romania. Este o recunoastere deosebit de importanta, obtinuta cu greu de branduri din domenii „sobre”, asa cum este cel al constructiilor, cu atat mai mult cu cat suntem singurul Superbrand desemnat de clienti pe piata pe care activam. Suntem mandri de validarea importantei Lindab in constiinta publicului nostru, mai ales ca Lindab a introdus in vocabularul romanilor termenul de tigla metalica. Mai mult, Lindab a fost construit de la baza pe principii solide – simplitate, realism, ordine si bun gust. Ne pretuim echipa si ne ghidam dupa respectul pentru client si investitia sa. Din experienta mea, aceste valori vor da intotdeauna rezultate si cred ca sunt o fundatie excelenta pentru ca Lindab sa ramana, pentru mult timp de acum inainte, un Superbrand in Romania”, a declarat Andrei Sulyok, Director General Lindab Romania.
Programul Consumer Superbrands 2010 a evaluat performanta brandurilor de produse si servicii care se adreseaza direct segmentului consumatorului final, atat din perspectiva profesionistilor, cat si din cea a consumatorilor. Lista celor 300 de branduri validate Superbrands este publicata in premiera in Prima Carte Consumer Superbrands pentru Romania. O extensie in versiune digitala a Cartii Consumer Superbrands va fi de asemenea disponibila online. Mai multe informatii despre program pot fi consultate pe //www.superbrands.com/ro.