Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Like & Share: Sensemetric, platforma austriaca de analiza si monitorizare online, acum si in Romania

Sensemetric, instrumentul de Analiză 360º și Monitorizare online este disponibil și pe piața din România. El se adresează specialiștilor în marketing online, ajutându-i să înțeleagă cum comunică și cum interacționează consumatorii în mediul online. Le oferă totodată informații relevante despre prezența online a brandurilor pe care ei le gestionează. Analiza poate fi realizată studiind propriile branduri, propriile game de produse sau pe cele ale concurenței. Sensemetric își propune să fie mai aproape de firmele din toată țara de la Cluj la București, de la Iași la Timișoara. Prima firmă care a apelat la acest instrument este FARMEC, cel mai mare producător român de produse cosmetice.

De la Viena la Cluj… via Moscova

Lansarea în România a acestui instrument are loc după lansarea Sensemetric în Rusia. “Peisajul online diferă de la țară la țară” susține Christian Waldheim, Managing Partner Sensemetric. “Dorim să fim aproape de firmele din România și împreună cu know-how-ul partenerilor noștri clujeni vom putea oferi analize și servicii adaptate brandurilor active pe piața românească”, explică Waldheim.

FARMEC – primul client Sensemetric în România

Primul client Sensemetric România este Farmec, cu o Analiza 360º a brandului Gerovital. Farmec este cel mai mare producător de cosmetice din România și unul dintre cei mai importanți din Europa, care deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec.

„Analiza reputaţiei unuia dintre brandurile cele mai reprezentative ale companiei Farmec a devenit o necesitate pentru noi, odată cu extinderea activităţilor de promovare pe tot mai multe canale. Iată că Farmec continuă să inoveze şi din acest punct de vedere, fiind prima companie din România care apeleaza la Sensemetric, un instrument de analiză complex şi extrem de util. Consumatorii produselor noastre sunt persoane tot mai active în mediul online, iar comportamentul lor, modul în care interacţionează cu brandul Gerovital şi propunerile cu care îi întâmpinăm în mediul online sunt aspecte foarte importante pentru noi în definirea şi ajustarea strategiei de comunicare în acest mediu” a declarat Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec S.A. Cluj-Napoca.

Reputaţia online în cifre şi date concrete, informaţii vitale pentru business

“Orice decident dintr-o companie ştie că a deţine informaţiile potrivite la momentul potrivit poate face diferenţa între eşec sau succes”, este de părere Ioana Căprar, Head of Business Development Sensemetric în România. “Online-ul poate să te ridice la fel de uşor să te coboare. Este mediul actual de comunicare în care consumatorii îşi exprimă public opinia, împărtăţesc experienţe şi fac recomandări. 70% dintre oameni îşi formează părerea despre o companie pe baza spuselor semenilor lor. În online, informaţia se propagă cel mai repede, cu efecte asupra deciziei potenţialilor cumpărători. În contextul Facebook-ului, Twitter-ului şi al blogurilor, decidenţii strategiei unei companii ar trebui să asculte bine de tot ceea ce se vorbeşte despre acea companie, despre produse sau serviciile sale, despre competitori”, continuă ea.

Sensemetric oferă atât servicii de monitorizare a comunicării în online şi social media, dar elementul de noutate este Analiza 360º a prezenţei şi reputaţiei online. Analiza este realizată atât din punct de vedere cantitativ cât şi din punct de vedere calitativ. Analiza calitativă este realizată de persoane specializate în interpretare de text, realizându-se astfel o analiză în profunzime a imaginii online a brandului. Sensemetric oferă informaţii precum: cât se vorbeşte despre companie, produse sau servicii în mediul online şi pe ce canalele; care sunt cele mai dezbătute subiecte referitoare la brand/companie; cine conduce discuţia: utilizatorii sau media; care este feedback-ul dat de consumatori, dacă este pozitiv, negativ sau neutru; ce face concurenţa şi ce reputaţie are în mediul online.

Din 2009 clienţii care folosesc Sensemetric la nivel internaţional sunt: Nespresso, A1 Telekom Austria, EuroRSCG PR, GfK, Arthur D. Little, Airport Vienna, DPD Austria, MAM, ÖBB, O2 Germany, xxxLutz Group.

Mai multe informaţii sunt disponibile pe www.sensemetric.com.

Bucuresti, 01.08.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.