Lighthouse PR, companie de relații publice membră a rețelei CCNE, a fost selectată ca agenție de comunicare pentru Forscope România, filiala locală a celui mai mare broker de software pre-deținut din Europa Centrală și de Est. Parteneriatul început în vara acestui an se concentrează pe crearea și implementarea unei strategii de PR care are ca obiectiv central informarea publicului cu privire la beneficiile folosirii de software second-hand.
Rolul Lighthouse PR este să sprijine Forscope România în eforturile sale de a contribui la înțelegerea corectă a domeniului în care activează. Software-ul de pe piața liberă, cunoscut și ca software pre-deținut sau second-hand, poate oferi mai multe beneficii atât companiilor private, cât și bugetelor publice din România. Costurile reduse, accesul la software premium, implementarea mai rapidă, flexibilitatea și sustenabilitatea sunt câteva dintre avantajele cheie ale acestor produse.
„Forscope România a căutat un partener care să înțeleagă cu adevărat ADN-ul nostru de business și să aibă experiență dovedită în comunicarea strategică. Echipa Lighthouse PR a bifat toate criteriile noastre, demonstrând o înțelegere remarcabilă a domeniului în care activăm și a peisajului economic în ansamblu. Comunicarea corporate este o extensie naturală a obiectivelor noastre de business, esențială pentru sprijinirea eforturilor de marketing”, a spus Ionuț Les, Country Manager pentru România la Forscope.
De aproape zece ani, Forscope oferă suport firmelor și autorităților publice în procurarea de soluții software competitive, la costuri cu peste 70% mai mici decât prețul de achiziție a unui produs nou. Înființată în Republica Cehă și având prezență în nouă țări europene, Forscope a furnizat până acum produse de software second-hand pentru peste 50.000 de clienți din Europa.
Produsele software second-hand funcționează la fel de bine ca cele noi, fiind opțiunea favorită pentru organizațiile care doresc să optimizeze costurile IT. Ele reprezintă o variantă deținută anterior de alt proprietar, care a decis să o vândă mai departe, cel mai întâlnit motiv fiind acela că produsul devine redundant pentru deținătorul inițial.
„Suntem încântați să fim aleși partenerul de comunicare al Forscope România, o companie cu experți de top în domeniu, cu inițiativă și mult curaj într-o piață dificilă și impredictibilă. Organizațiile publice și private vor să economisească bani la achiziționarea de software fără a face rabat de la calitate și, mai ales, în deplină legalitate.
Forscope livrează toate acestea, într-un pachet complet și unic de servicii la nivel local. Este momentul ca și România să profite de ceea ce statele din Vest beneficiază de mai bine de zece ani, inclusiv ca parte a economiei circulare: produsele software second-hand”, a declarat Ana Maria Gardiner, Managing Partner, Lighthouse PR.