Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

LIFE IS HARD încheie primul semestru cu un profit net de 1,6 mil lei, în creștere cu 335%

Cătălin Chiș, CEO și Președinte al Consiliului de Administrație LIFE IS HARD | Work Soft

LIFE IS HARD (LIH), companie de tehnologie listată la BVB, piața AeRo, încheie prima jumătate a anului în curs cu 12,4 mil lei cifra de afaceri  – cu 20% mai mare decât perioada similară 2021 – și un profit net de 1,6 mil lei, în creștere de 335% față de primul semestru al anului precedent.

Tot în primele șase luni din 2022 compania și-a scăzut gradul de îndatorare și și-a îmbunătățit echilibrul financiar pe termen lung, iar averea celor care dețin acțiuni LIH s-a consolidat.

Cătălin Chiș, CEO și Președinte al Consiliului de Administrație LIFE IS HARD | Work Soft
Cătălin Chiș, președinte al Consiliului de Administrație LIFE IS HARD

„Ne uităm la prezent și livrăm constant rezultate: LIFE IS HARD și-a depășit în primele 6 luni obiectivele financiare propuse. Deși 2022 a adus multe provocări din piață, compania și-a crescut lichiditatea, iar numărul acționarilor LIH este de asemenea în creștere.

Ne uităm în același timp la viitor și investim în zone de business capabile să asigure rezultate și impact semnificativ și pe termen lung: LIFE IS HARD este în construcție accelerată a noului 24broker, unde integrăm elemente importante de inteligență artificială și competențe de care industria de asigurări are mare nevoie ca să crească”, menționează Cătălin Chiș, Președinte și CEO LIFE IS HARD.

24broker este în acest moment platforma-lider de intermediere a asigurărilor prin canalul de brokeri din România, fiind utilizată de către 11.280 de consultanți în asigurări și 110 companii de brokeraj, dintr-un total de 270 companii active în piață.

Prin intermediul platformei sunt subscrise 4.6 miliarde de lei Prime Brute, susținând  51% din canalul de brokeraj și 37 % din totalul industriei de asigurări din România.

În ceea ce privește strategia de dezvoltare a companiilor în care LIH are dețineri, aceasta este concentrată în 2022 pe creșterea accesului la resurse umane (Innobyte), prin utilizarea de noi tehnologii și platforme e-commerce, respectiv extinderea de capabilități (Performia), prin digitalizarea unor procese în contabilitate – ambele demersuri cu impact direct în nivelul de profitabilitate pe termen mediu și rezultate vizibile în următoarele 18 luni.

Raportul detaliat privind rezultatele financiare LIFE IS HARD în primul semestru 2022 poate fi consultat aici.

Cele mai importante evenimente de business pentru activitatea LIH din primele 6 luni ale acestui an au fost legate de divizarea valorii nominale a acțiunilor (ianuarie 2022), emisiunea de obligațiuni pe sistemul multilateral de tranzacționare (februarie a.c), facilitatea de împrumut în valoare totală de 300 mii lei adresată salariaților LIH

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.