Pornita de la zero cu trei ani in urma, Life Care, prima companie Bio din Romania, estimeaza pentru 2008 o cifra de afaceri de 10 milioane de euro.
“Consumatorul roman a depasit mirajul ambalajului si devine tot mai constient de calitate si de faptul ca produsele Bio adauga o valoare reala calitatii vietii sale”, a declarat Cristian Onetiu, membru fondator al companiei.” Life Care, numele Bio in Romania, invita consumatorul sa invete sa deprinda modul sanatos de viata, sa aiba grija de sine si de familia sa folosind produse cu adevarat sanatoase, produse organice”.
“Din informatiile noastre, LifeCare detine o cota de 70% din piata bio romaneasca, piata ce se afla in plina crestere”, a afirmat directorul general Life Care, Costel Baghina. “Domeniul Bio este deosebit de atractiv in general, la nivel european astfel de afaceri ajungand sa reprezinte pe pietele mature deja 8% din piata de food si non-food.”
Life Care este prima companie care detine exclusivitatea pentru Romania si comercializeaza produsele cosmetice, detergentii biologici si suplimentele alimentare ale celor mai puternici si mai premiati producatori Bio din lume – Logocos, Alma Win, Dynamic Health. Totodata, compania incurajeaza fermierii romani si industria locala sa se indrepte catre aceasta directie de viitor.
Fie ca este vorba de alimente, de produse cosmetice, de ingrijire, de curatenie sau de suplimente nutritive, produsele Bio sunt compuse strict din ingrediente organice, din plante nemodificate genetic, carora nu li s-au adaugat alte produse chimice. Plantele se cultiva pe terenuri pe care nu a fost aplicat nici un ingrasamant chimic; planta culeasa este supusa macerarii fara a i se aplica procedee chimice iar, in ultima faza, ele sunt ambalate fara conservanti sau alti substituienti chimici si sunt certificate de organismele europene sau mondiale acreditate in acest sens.
Intre produsele naturale si produsele bio-organice diferenta o reprezinta tocmai acesti pasi mentionati in productie. Produsele denumite generic naturale sunt bazate pe plante. Ele insa nu au fost cultivate pe terenuri organice si nici nu au fost supuse procedeelor biologice, s-au folosit substante chimice pentru obtinerea substantei finale si nu au certificarile bio-organice convenite prin lege.
Portofoliul Life Care se compune in proportie de aproximativ 85% din produse Bio, procent ce urmeaza sa creasca si mai mult.
Conceptul Bio a putut fi promovat cu un maxim de succes in Romania prin sistemul de network marketing Life Care, sistem in care partenerii, care au inteles modul de viata bio, il recomanda cu succes tuturor si ofera informatii care prin sistemul clasic ajung mai greu la cumparator.
Life Care dispune de prima platforma logistica bio, deservind piata romaneasca pe mai multe canale distincte. Principalul astfel de canal este network marketing Life Care – cosmetice, detergenti si suplimente alimentare bio. Pe de alta parte, Bio Markt este primul supermarket exclusiv bio, fondat de Life Care in 2007. Nu mai putin important este canalul magazinelor naturiste din tara, carora compania le imbogateste oferta cu produse bio. Totodata, Life Care este furnizorul majoritar pentru zona bio hrana uscata a celui mai mare hypermarket din Romania.
Dupa trei ani de succes in Romania, Life Care se extinde catre alte zone europene. In primul trimestru al anului 2009, Life Care va ajunge pe piata din Ungaria, iar pana la sfarsitul anului 2009 pe cea din Bulgaria.
In prezent, Life Care are 60 angajati proprii si peste 30.000 de parteneri. Life Care a fost fondata in anul 2005 de fratii Cristian si Dan Onetiu din Timisoara, care au privit in viitor si au inteles importanta reintoarcerii la natura bio.
{mosloadposition user10}