Cultura asiatică naște întotdeauna pasiuni nebănuite în sufletul oamenilor. De la Marele Zid Chinezesc la Murakami, de la albastrul plajelor din insulele Phi Phi și până la Taj Mahal, Asia reprezintă un rezervor nesecat de cultură și imaginație. Tocmai de aceea, pentru promovarea Săptămânii Asiatice, Golin și Lidl au pornit în căutarea celor mai frumoase povești legate de Asia pe blogurile generaliste, de fashion și de călătorie.
În cadrul campaniei de promovare a Săptămânii Asiatice de la Lidl, în perioada 30 mai – 6 iunie, fiecare bloggeriță implicată în campanie le-a povestit cititorilor despre atașamentul personal față de această cultură fascinantă – fie că este vorba despre filme, preparate culinare, locuri care merită vizitate sau mirodenii speciale. Mai mult, acestea și-au invitat cititorii să se implice în poveste, prin intermediul comentariilor. Autoarele celor mai originale răspunsuri au fost apoi recompensate cu o şedinţă foto inedită, marca Lidl, în care au fost transformate în gheișe alături de bloggerițe.
„Bucătăria orientală este una dintre cele mai sănătoase și mai diversificate din lume. Prin intermediul produselor marca Vitasia, prezente în magazinele Lidl cu ocazia Săptămânii Asiatice, ne-am propus să aducem specialitățile culinare din India, Japonia, China și Thailanda mai aproape de consumatorii din România. Echipa Golin a identificat o modalitate inventivă de a stârni interesul pentru produsele noastre, aducând atmosfera tipic asiatică foarte aproape de noi”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager, Lidl.
În cadrul sesiunii foto dedicate lor, bloggerițele și cititoarele acestora au avut șansa să deguste în premieră produsele Vitasia de la Lidl și să afle mai multe detalii despre cultura japoneză – de la ceremonia ceaiului sau sfaturi pentru prepararea rețetelor tradiționale și până la semnificația fiecărei piese vestimentare din ținuta lor specifică.
„Deja este un truism faptul că o comunicare unidirecțională, de tip emițător-receptor, nu mai încântă pe nimeni, fie că vorbim despre jurnaliști, bloggeri sau consumatori. Împreună cu Lidl, am dezvoltat multe campanii în care partenerii noștri de comunicare au fost implicați în povestea produselor noastre într-un mod relevant pentru ei. Activarea din Săptămâna Asiatică este doar un exemplu despre ce se poate întâmpla atunci când privim o campanie dincolo de “key messages și KPIs” și realizăm că experiențele personale, create în jurul brand-urilor, sunt cele care contează cu adevărat”, a declarat Alina Popa, Head of Consumer Division, Golin România.
Georgiana Tugearu (PR Manager) și Raluca Tighiliu (PR Junior) au participat din partea Lidl la dezvoltarea campaniei, iar echipa Golin care a coordonat proiectul a fost alcătuită din Alina Popa (Head of Consumer Division), Roxana Dibă (Manager), Ștefana Prozan (Media Associate), Raluca Duță (Community Manager) și Oana Popescu (Senior Events Associate).