Lidl a lansat în două stații de metrou din București Lidl’s Valentine Kiss, varianta offline a aplicației care poate fi accesată pe pagina de Facebook Lidl România, pe website-ul dedicat şi prin intermediul aplicației mobile, pentru Android şi iOS. Astfel, în perioada 6-17 februarie, îndrăgostiții își pot scana sărutul într-una dintre cele două cabine Lidl.
Pentru că dragostea este în aer pretutindeni, Lidl și-a propus s-o găsească și la metrou între 6 și 17 februarie. În stațiile de metrou Piața Unirii 2 și Piața Victoriei 2, cuplurile de călători îndrăgostiți vor găsi două cabine, în care își pot scana sărutul în schimbul unui cadou dulce. Fiecare cuplu care se va săruta în aceste cabine va primi automat două praline din ciocolată extra-fină sau o jucărie de pluș.
Deschise între orele 06:00 și 23:00, cabinele vor scana săruturi, folosind un algoritm ce descompune videoclipurile utilizatorilor în câteva cadre-cheie. Acestea sunt analizate de către sistemul aplicației, într-o primă fază fiind detectată prezența culorii pielii, pentru a determina dacă aceste cadre conțin sau nu fețe umane.
Apoi, utilizând un detector de fețe, sunt identificate chipurile îndrăgostiților. În cazul în care sunt detectate două fețe în cadre, iar acestea se suprapun parțial, a fost detectat un sărut. Aproximativ 700 de cupluri şi-au scanat deja săruturile într-una dintre cele două cabine Lidl.
Cu Lidl’s Valentine Kiss, săruturile călătoare sunt răsplătite cu premii dulci în stațiile de metrou Piața Unirii 2 și Piața Victoriei 2. Între 6 și 17 februarie, cele două cabine Lidl așteaptă să detecteze dragostea și să găzduiască pentru câteva clipe cupluri îndrăgostite. Acţiunea este o extensie offline a Lidl Kiss, o aplicaţie ce se bazează pe tehnologia face recognition, sau mai bine spus kiss recognition. Aplicaţia este disponibilă pe cele mai importante platforme ale momentului: web – www.lidlkiss.com , Facebook – www.facebook.com/lidlromania şi mobile (iOS si Android). Campania Lidl Kiss este implementată în 24 de ţări simultan.