Lidl România se numără printre câştigătorii competiţiei internaţionale PR Daily’s 2015 Corporate Social Responsibility Awards.
Campania „Donează pentru cei care Salvează!” a fost desemnată câştigătoare la categoria „Best Fundraising/Philanthropic Initiative”, fiind singura campanie românească premiată.
În perioada noiembrie 2014 – mai 2015, în cadrul campaniei „Donează pentru cei care Salvează!”, clienții și angajații Lidl din toată țara au donat pentru a susține cauza SMURD și pentru a ajuta la modernizarea sistemului medical. În urma acestei acțiuni, valoarea donațiilor a atins pragul de 100.000 de euro. Suma colectată a fost suplimentată de către Lidl România cu încă 50.000 de euro, astfel încât SMURD să poată pune bazele unei flote extinse, cu 5 motociclete de intervenție urbană modelul BMW F 700 GS, complet dotate, inclusiv cu echipamente medicale. De asemenea, au fost achiziționate și 23 de echipamente de protecție pentru personalul SMURD desemnat să utilizeze motocicletele în acțiuni de intervenție.
Timpul foarte scurt de răspuns al motocicletelor la intervenție, de doar 3 – 5 minute în medie, comparativ cu ambulanţele, al căror timp de răspuns mediu este de 8 minute, a dovedit eficiența acestui serviciu. Existența unei flote de motociclete SMURD face posibilă executarea de misiuni de intervenție, cu plecare aproape instantanee la solicitări și cu costuri minime, având în vedere consumul scăzut de carburant.
PR Daily este platforma de ştiri numărul 1 a industriei de PR, care pune faţă în faţă cele mai bune agenţii de comunicare din întreaga lume. Competiţia internaţională CSR Awards este una dintre cele mai cunoscute iniţiative de premiere din domeniu. Anual, aceasta îşi propune să demonstreze că cititorii website-ului www.prdaily.com sunt cei mai creativi şi talentaţi din întreaga industrie de comunicare, având în acelaşi timp şi cele mai bune performanţe.
„Faptul că ne numărăm printre câştigătorii PR Daily’s 2015 CSR Awards pentru al doilea an consecutiv ne bucură şi ne onorează deopotrivă. Acest premiu vine ca o recunoaştere a eforturilor noastre susţinute îndreptate către zona de responsabilitate socială. Mulțumim clienților și angajaților noștri din toată țara pentru solidaritatea de care au dat dovadă, donând în beneficiul unei cauze atât de importante – susținerea activității SMURD. Cele 5 motociclete achiziționate reprezintă o dovadă a faptului că împreună avem puterea de a schimba în bine viața comunității în care trăim. În desfășurarea proiectului ne-a fost alături și agenția noastră de relații publice, Golin, cu ajutorul căreia am comunicat misiunea campaniei, dar și rezultatele care, iată, ne-au adus acest premiu,” a declarat Maria Pârvuleasa, PR&CSR Manager Lidl România.
„Donează pentru cei care Salvează” este singura campanie din România premiată în cadrul PR Daily’s 2015 Corporate Social Responsibility Awards. Lista completă a câştigătorilor poate fi consultată aici.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați:
//www.lidl.ro
Facebook Lidl Romania
Twitter Lidl Romania