MullenLowe a fost desemnată câștigătoarea pitch-ului organizat de Lidl România pentru dezvoltarea și implementarea campaniei de imagine ancorată în responsabilitatea față de mediu, angajați și comunitate.
„Lucrurile făcute pe jumătate nu ne-au caracterizat niciodată, lucru care se observă din implicarea pe care compania noastră o are în comunitățile în care activează, atât pe plan local, cât și internațional. Dezvoltarea Lidl se bazează pe o viziune strategică pe termen lung, în care responsabilitatea față de mediu, angajați și comunitate reprezintă o prioritate. MullenLowe a dezvoltat un concept creativ care comunică extrem de puternic și relevant viziunea noastră și pune viitorul într-o nouă perspectivă, printr-o sintagmă simplă, dar plină de înțeles: Pe mâine!”, afirmă Maria Pârvuleasa, PR & CSR Manager, Lidl România.
„Direcția creativă pe care este dezvoltată noua campanie este o invitație pentru construirea cu grijă a zilei de mâine, o formulare deschisă care încurajează dialogul și implicarea. Aceasta include, de asemenea, promisiunea Lidl de a contribui într-un mod activ și responsabil la clădirea unui viitor mai bun, angajament pe care platforma îl va comunica atât publicurilor externe, cât și angajaților”, adaugă Alina Bălan, Client Service Director, MullenLowe.
Campania semnată de MullenLowe se înscrie în umbrela globală de CSR a Lidl – Pentru un viitor mai bun, care arată preocuparea companiei pentru sustenabilitate și eficiență și include un plan de dezvoltare green pe termen lung. Magazinele retailerului utilizează aparatură cu cea mai performantă şi economică tehnologie de încălzire-răcire, compania recuperează aproape 100% din ambalajele de transport, iar clădirea de birouri și sediul logistic de la Lugoj vor fi certificate BREEAM.
Din echipa MullenLowe fac parte Manuela Gogu (Creative Integration Director), Simina Zidaru (Copywriter), Valentin Lică (Senior Copywriter), Robert Șopârlache (Senior Art Director), Alina Bălan (Client Service Director), Andra Panaitescu (Account Manager), Andreea Lipară (Research Executive).