Programul Viitorul Șef de Magazin, creat și implementat de Lidl, a obținut recent distincția pentru Cea mai bună inițiativă a unui angajator.
Viitorul Șef de Magazin, programul pentru care retailerul a câștigat de curând premiul acordat de Business Review, a fost implementat începând cu primăvara anului trecut și are la bază cinci categorii de competențe definite pentru noul profil al Managerului de Magazin: profesionale, personale, de conducere, antreprenoriale și sociale. În acest program dedicat îmbunătăţirii calităţilor fiecăruia dintre cei peste 190 de şefi de magazin din ţară, precum şi în formarea viitorilor şefi, Lidl a investit cinci milioane de euro.
Inițiativele Lidl legate de angajați și viitori angajați continuă. În această primăvară, retailerul va mai fi prezent cu oferte de joburi la “Târgul de Cariere” din Sibiu, Cluj și Târgu Mureș, la “Angajatori de Top” din București, dar și la ASE Job Fest.
Totodată, reprezentanții companiei îi vor ajuta pe tineri să se familiarizeze cu Campionatul de Management, un program special de management trainee de 12 luni care le asigură participanţilor o dezvoltare accelerată şi complexă a carierei, încurajându-i şi sprijinindu-i să facă performanţă.
“Perfecționarea continuă este numitorul comun al programelor derulate de noi: vrem să ne asigurăm că angajații noștri beneficiază de aceasta și că viitorii noștri angajați sunt motivați de ea. Participarea noastră la numeroase târguri și evenimente de profil, precum și parteneriatele cu universitățile, ne permit să ajungem la tineri ambițioși, dedicați, care doresc să-și valorifice potențialul, tineri alături de care să putem atinge succesul în continuare“, afirmă Ileana Ștefan, Director de Resurse Umane Lidl.