Lidl. Oameni surprinzători. Cariere surprinzătoare.
Lidl lansează „Lidl. Oameni surprinzători. Cariere surprinzătoare”, noua campanie de brand de angajator, prin care își propune să le arate celor interesați de o carieră în domeniul retail beneficiile și oportunitățile de dezvoltare excelente de care se bucură angajații Lidl.
Cu peste 195 de magazine în toată țara și peste 4.600 de angajați, Lidl este unul dintre cei mai importanți retaileri din România, al cărui succes se bazează, în primul rând, pe competența, curajul și determinarea angajaților. De aceea, Lidl își răsplătește angajații cu pachete de beneficii premium, care le permit să-și aleagă propriul traseu de dezvoltare și le asigură succesul.
Conceptul campaniei se bazează pe beneficiile multiple pe care Lidl le oferă angajaților săi, cuprinse în pachete de angajare ample și foarte atrăgătoare, care favorizează evoluția personală și profesională a angajaților. Astfel, la Lidl, oricine își dorește să atingă performanțe remarcabile este susținut la fiecare pas al procesului.
Campania beneficiază de sprijinul direct al angajaților Lidl, care au fost bucuroși să-și poată prezenta propriile experiențe: peste 100 de angajați din toate departamentele au fost implicați în realizarea vizualurilor pentru postere, OOH, machete publicitare, a filmelor care prezintă poveștile de succes ale acestora, iar alții au fost surprinși cu momente și experiențe inedite.
„Oamenii sunt motivați atunci când simt că nevoile lor sunt importante, ceea ce ne inspiră să îmbunătățim și să transformăm compania astfel încât să le oferim angajaților din întreaga țară motive să fie mândri că sunt la Lidl. Avem angajați care și-au început cariera în companie fiind casieri și care, cu dedicare și motivație, au devenit directori de departament. Sunt exemple personale care ne surprind și care merită toată admirația și suntem bucuroși să putem împărtăși povestea Lidl din perspectivele colegilor noștri excepționali”, explică Frank Wagner, Președintele Consiliului de Conducere Lidl România.
„Lidl. Oameni surprinzători. Cariere surprinzătoare.” este o campanie integrată, cu o desfășurare pe termen lung, ce include un mix amplu de canale de comunicare: print, radio, outdoor, publicitate în metrou (București), dar și în tramvaiele și autobuzele din țară, online, social media și digital. Campania va continua și în 2017, prin publicitate de tip OOH în 9 orașe din țară (Iași, București, Arad, Ploiești, Cluj, Timișoara, Brașov, Ploiești, Craiova, Constanța), o serie de activități dedicate studenților și absolvenților, activări la târgurile de joburi din țară și multe alte surprize dedicate angajaților.
Oferta de beneficii Lidl include:
• Joburi disponibile atractive și salarii foarte bune în întreaga țară;
• Asigurare medicală privată gratuită;
• Oferte foarte avantajoase de pachete medicale pentru membrii familiei;
• Zile libere de Crăciun și Paște;
• Cadouri pentru copii;
• Tichete de masă și tichete cadou pentru diferite ocazii;
• Program intern de dezvoltare, prin training-uri și cursuri personalizate, adaptate nivelului profesional și nevoilor fiecărui angajat;
• Planuri de școlarizare personalizate, prin care angajații ajung să cunoască întregul univers Lidl, de la magazin la depozit la departamentele din companie;
• Transport gratuit pentru angajații care lucrează în depozit;
• Autoturisme pentru managerii de magazin.
„Credem în potențialul nelimitat al fiecărui angajat și, de aceea, facem tot posibilul să oferim condiții de cea mai bună calitate pentru ca fiecare să devină un om de succes. În plus, această campanie este primul pas pentru a dărâma mitul conform căruia un job în retail este unul temporar – din contră, este locul pentru cariere cu adevărat surprinzătoare. Și avem multe exemple”, adaugă Frank Wagner.