Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lidl, împreună cu clienții săi, donează 250.000 de euro către programul național Teach for Romania

Teach for Romania

În perioada 21 august – 3 septembrie, Lidl a desfășurat o campanie prin care orice produs din gama „Back to School” achiziționat a însemnat 1 leu redirecționat de Lidl către Teach for Romania, un program național care susține dreptul la educație de calitate pentru copiii din întreaga țară. Suma totală donată este de 250.000 de euro.

Finalul verii este întotdeauna perioada în care părinții îi pregătesc pe cei mici pentru un nou an școlar, echipându-i cu rechizitele și accesoriile necesare. Iar pentru că toți copiii merită șanse egale la educație, Lidl a făcut echipă cu clienții săi pentru a transforma cumpărăturile pentru școală în tot atâtea ocazii de a susține misiunea programului național Teach for Romania. Astfel, între 21 august – 3 septembrie, fiecare produs din gama „Back to School” achiziționat de clienții Lidl a însemnat 1 leu investit în recrutarea, selecția și pregătirea învățătorilor și profesorilor care asigură educația copiilor din școlile partenere Teach for Romania. Campania s-a concretizat într-o donație totală de 250.000 de euro.

Teach for Romania

„Campania Back to School e o tradiție pentru noi. Anul trecut, în aceeași perioadă, am donat către Asociația Little People câte 1 leu pentru fiecare produs din gama de rechizite achiziționat, pentru a răspunde unei probleme sociale acute – sănătatea. Anul acesta, prin campania Back to School, oferim sprijin educației, deoarece credem în capacitatea educatorilor de a pregăti copii pentru un viitor mai bun, indiferent de mediul din care provin. Pentru că echipa Teach for Romania facilitează schimbări pozitive reale, prin demersuri consistente în comunități din toată România, ne-am dorit să contribuim și noi la acest demers cu rezultate pe termen lung”, spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.

„Oportunitatea de a lucra împreună cu Lidl este un exemplu de colaborare solidă. Împreună creștem impactul, asigurând profesorilor noștri, care sunt atât de angajați în misiunea lor, toate resursele disponibile pentru succesul lor în educarea viitorului, în această țară. Angajamentul Lidl și Teach for Romania pentru educație, dezvoltarea profesională a profesorilor și implicarea comunității ne asigură că trimitem persoane cu standarde foarte ridicate, ca modele pentru copiii noștri, în școlile din România“, spune Corina Puiu, CEO Teach for Romania.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.